Raimo Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/index.asp?ProgramID=2519 Citera
brainslicer Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 EBBA GRÖN, ACCIDENT´S, VOICE OF A GENERATION, DAWN OF SILENCE, MAIDEN, GUNS ´N´ROSES, EXPLOITED, DOWN AND AWAY, ASTA KASK o lite nostalgi trallpunk då förstås som Strebers, dia psalma, radioaktiva räkor, troublemakers men BÄST AV ALLT KSMB!!!! Går lixom inte att misslyckas! Very nice, punk's not dead!!! long live da anarchy Citera
benemerson Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 min inre röst som säger: "jag vet att jag är slagen, men jag synar ändå." Citera
Hampus90 Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Arctic Monkeys!! Och Jeremy Vnn Holdens låt från Green street Hooligans typ Hand of blood, eller nått heter den!! Citera
jack_the_dipper Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Armand van Heldens nya platta Ghettoblaster har pressats hårt här hemma de senaste veckorna. Sjukt skön houseig dansmusik. Rekommenderas starkt! Citera
HenkeHero Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Aolradios "all metallica" så klart funkar även med maiden, nirvana, smashing pumpkins när bad-beatsen inte haglar. Annars är pearl jams nyare bra om man vill hålla tilten borta eller så får man ta till nåt ännu lugnare o smörigare om det går riktigt illa. Vågar dock inte nämna några namn Citera
HenkeHero Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 min inre röst som säger: "jag vet att jag är slagen, men jag synar ändå." Följer vanligtvis den -EViga tanken " Vad ska han ha liksom" Citera
StuUngar Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Jag har varit tvungen att ta bort några allt för fartfyllda låtar (lite techno, typ Dj Spectre - Hard Clan), för när sådana typer av låter börjar spelas har spelet övergått från TAG till extreme LAG. :-D Ebba Grön funkar, framförallt Tonårsjesus. Citera
Kongas Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Karlavagnen eller bosse bildoktorn är nöten Citera
vessel89 Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 När jag tiltar brukar jag dra på Lugna favoriters webbradio och varva ner lite Annars lyssnar jag på allt möjligt, men framför allt radioseven. Citera
OrkarInte Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 kör på radioseven med, men blandar in rock ifrån låt listan ibland. Citera
jack_the_dipper Postad 26 Maj , 2007 Rapport Postad 26 Maj , 2007 Jag har en märklig anti-tilt-låt faktiskt. För er som såg Idol förra året kanske har en aning om vilken det är. Natalie Kadric - Aint no other man Haha, just den också och inte originalet av Aguiliera (stavning?). Citera
Recommended Posts