limp_asterix Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Hej Jag brukar lira SNG på låga nivåer, $1 eller $2 på heypoker. Där är det dem två första som det betalas ut till.Jag undrar vilka nätverk/bolag som betalar ut till tre stycken? Tack på förhand! Citera
Gäst Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Om du spelar 9 eller 10-manna så är det alltid topp 3 som får betalt. Primanätverket har även 5-manna med tre platser betalda, fast dom är inget vidare direkt. Citera
limp_asterix Postad 21 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2007 Ja jag lirar 10-manna. Fast på heypoker är jag säker på att bara topp två får betalt...på $1 är får vinnaren 7 och tvåan 3...Eller är jag helt ute och cyklar nu:roll: Citera
DocLame Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Jag spelar inte på just Heypoker, men på alla andra nät jag spelar på (Prima, Stars, SvS m.fl.) är det som standard alltid 3 platser betalda på en 10-manna SnG. Citera
Bluwajt Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Ja jag lirar 10-manna. Fast på heypoker är jag säker på att bara topp två får betalt...på $1 är får vinnaren 7 och tvåan 3...Eller är jag helt ute och cyklar nu:roll: Är det $1 som buy in är det med största sannolikhet $5-$3-$2 som prissturktur, alltså tre priser. Citera
Recommended Posts