Gå till innehåll

Koffein & Andra centralstimulanta!


TWHYESSON

Recommended Posts

Vilka använder sig för centralstimulanta då dem spelar poker, och vad använder ni?

 

Kör en del på koffein själv och testat lägga till en eff.

 

Kaffet gör en så gul om tänderna så jag har köpt koffein tabletter. Men det är så få i en burk.

 

Kollade in alert Fx och beställde 2 burkar nu. Någon som testat. Är det "koffein" eller något annat liknande ämne? Någon som kollat kemin på dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder själv stackers8 men då i huvudsak när jag festar men i pokern blir man lite väl stirrig tycker jag ...

 

Tar också det när jag festar men oftast bara vid träning..

När man sitter med laptopen blir det lätt att man klickar fel ibland pga att man e darrig och lite stressad i kroppen.. men det e ju smällar man tar om man ska vara uppe några dygn.. :roll: :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det är nätpoker (spelar mest, när jag väl spelar, turneringar) så brukar det bli te och messmörssmörgåsar. Och hamnar jag sen på semifinalbord och finalbord (turrar på över 2000 spelare) så brukar askkoppen åka fram vid datorn också. Funkar inte att springa iväg och röka hela tiden då längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lidls energidryck e nöten!!

 

1. Köp 5 st

2. Drick 2 och tänk "Fan va äckligt! Kroonan är en hora!"

3. Drick den tredje och inse att det inte är så farligt ändå.

4. Drick de två sista och det är godast i världen!

 

(Detta måste endast följas av er som inte redan har provat den. När man väl har gjort detta 1 gång så är drycken god redan vid första burken).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lidls energidryck e nöten!!

 

1. Köp 5 st

2. Drick 2 och tänk "Fan va äckligt! Kroonan är en hora!"

3. Drick den tredje och inse att det inte är så farligt ändå.

4. Drick de två sista och det är godast i världen!

 

(Detta måste endast följas av er som inte redan har provat den. När man väl har gjort detta 1 gång så är drycken god redan vid första burken).

 

men lol, lidls energidrycker är ju sjukt goda :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta låter lite som när man (läs "dumma jag") började röka. Första och andra paketen var äckliga. Tredje smakade inte så dumt. Man kände sig ju nästan ball hip och häftig. Sen var det det godaste i vääärlden.

Med detta menat att: Undrar hur beroendeframkallande Lidls energidrycker är? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta låter lite som när man (läs "dumma jag") började röka. Första och andra paketen var äckliga. Tredje smakade inte så dumt. Man kände sig ju nästan ball hip och häftig. Sen var det det godaste i vääärlden.

Med detta menat att: Undrar hur beroendeframkallande Lidls energidrycker är? :)

 

Och jag börjar genast undra vilken subastans det är i lidls energidrycker som ger den beroendeframkallande tendensen.. HMMM MUMS! Kanske måste ringa närmaste skumma polare o se om han kan skaka fram några ml lidl:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta låter lite som när man (läs "dumma jag") började röka. Första och andra paketen var äckliga. Tredje smakade inte så dumt. Man kände sig ju nästan ball hip och häftig. Sen var det det godaste i vääärlden.

Med detta menat att: Undrar hur beroendeframkallande Lidls energidrycker är? :)

 

Precis samma sak som rökningen! Har dock lyckats ta mig ur rökberoendet till förmån för den största sångkarriären sedan Ozzy Osbourne! 8-)

Ni kan, som ni säkert vet, lyssna på min ljuva stämma i våran demo som jag redan har postat över halva forumet.

 

Ironilampan är härmed släckt för dagen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...