TWHYESSON Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Vilka använder sig för centralstimulanta då dem spelar poker, och vad använder ni? Kör en del på koffein själv och testat lägga till en eff. Kaffet gör en så gul om tänderna så jag har köpt koffein tabletter. Men det är så få i en burk. Kollade in alert Fx och beställde 2 burkar nu. Någon som testat. Är det "koffein" eller något annat liknande ämne? Någon som kollat kemin på dem? Citera
Djens Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Små mängder koffein = bra Stora mängder koffein förstör mitt spelande helt. Citera
aka_thn Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Stacker 8 Extreme kanske kan vara nått för den som behöver nått starkare OOBBSS!!! Med livet som insats!! Citera
greywolf Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Jag kan tänka mig att ett par liner skulle må bra om man ska monstergrinda Citera
heltok Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 http://groanblog.livejournal.com/865.html Citera
LuckyStar5.1 Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Stacker 8 Extreme kanske kan vara nått för den som behöver nått starkare OOBBSS!!! Med livet som insats!! Använder själv stackers8 men då i huvudsak när jag festar men i pokern blir man lite väl stirrig tycker jag ... Citera
aka_thn Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Använder själv stackers8 men då i huvudsak när jag festar men i pokern blir man lite väl stirrig tycker jag ... Tar också det när jag festar men oftast bara vid träning.. När man sitter med laptopen blir det lätt att man klickar fel ibland pga att man e darrig och lite stressad i kroppen.. men det e ju smällar man tar om man ska vara uppe några dygn.. :roll: Citera
Klyka Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Vad är stackers8? Utan att veta mer än vad det låter som i denna tråd så låter det dumt och ohälsosamt... Citera
The Grand Bark Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Det humoristiska med den här tråden är att den ligger under "Nybörjarfrågor om poker" Citera
Tiggr Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Jag kan tänka mig att ett par liner skulle må bra om man ska monstergrinda Nej det tror jag inte är att rekommendera, du blir så jävla paranoid så du tror FI floppat nutsen hela tiden. Citera
Appel Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 När det är nätpoker (spelar mest, när jag väl spelar, turneringar) så brukar det bli te och messmörssmörgåsar. Och hamnar jag sen på semifinalbord och finalbord (turrar på över 2000 spelare) så brukar askkoppen åka fram vid datorn också. Funkar inte att springa iväg och röka hela tiden då längre. Citera
TWHYESSON Postad 21 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2007 Det humoristiska med den här tråden är att den ligger under "Nybörjarfrågor om poker" Det var liksom det som var meningen:) hehe Citera
KungKroon Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Lidls energidryck e nöten!! 1. Köp 5 st 2. Drick 2 och tänk "Fan va äckligt! Kroonan är en hora!" 3. Drick den tredje och inse att det inte är så farligt ändå. 4. Drick de två sista och det är godast i världen! (Detta måste endast följas av er som inte redan har provat den. När man väl har gjort detta 1 gång så är drycken god redan vid första burken). Citera
Appel Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Det var liksom det som var meningen:) hehe Så kul ska vi inte ha Flyttas till OT Citera
DaPine87 Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Lidls energidryck e nöten!! 1. Köp 5 st 2. Drick 2 och tänk "Fan va äckligt! Kroonan är en hora!" 3. Drick den tredje och inse att det inte är så farligt ändå. 4. Drick de två sista och det är godast i världen! (Detta måste endast följas av er som inte redan har provat den. När man väl har gjort detta 1 gång så är drycken god redan vid första burken). men lol, lidls energidrycker är ju sjukt goda Citera
KungKroon Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 men lol, lidls energidrycker är ju sjukt goda Tyckte du det första gången du smakade en? Citera
KungKroon Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Så kul ska vi inte ha Flyttas till OT haha kanske lite overkill att flytta den till poker off topic? Citera
DaPine87 Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Tyckte du det första gången du smakade en? aa Citera
Appel Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Detta låter lite som när man (läs "dumma jag") började röka. Första och andra paketen var äckliga. Tredje smakade inte så dumt. Man kände sig ju nästan ball hip och häftig. Sen var det det godaste i vääärlden. Med detta menat att: Undrar hur beroendeframkallande Lidls energidrycker är? Citera
TWHYESSON Postad 21 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2007 Detta låter lite som när man (läs "dumma jag") började röka. Första och andra paketen var äckliga. Tredje smakade inte så dumt. Man kände sig ju nästan ball hip och häftig. Sen var det det godaste i vääärlden.Med detta menat att: Undrar hur beroendeframkallande Lidls energidrycker är? Och jag börjar genast undra vilken subastans det är i lidls energidrycker som ger den beroendeframkallande tendensen.. HMMM MUMS! Kanske måste ringa närmaste skumma polare o se om han kan skaka fram några ml lidl:) Citera
KungKroon Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Detta låter lite som när man (läs "dumma jag") började röka. Första och andra paketen var äckliga. Tredje smakade inte så dumt. Man kände sig ju nästan ball hip och häftig. Sen var det det godaste i vääärlden.Med detta menat att: Undrar hur beroendeframkallande Lidls energidrycker är? Precis samma sak som rökningen! Har dock lyckats ta mig ur rökberoendet till förmån för den största sångkarriären sedan Ozzy Osbourne! Ni kan, som ni säkert vet, lyssna på min ljuva stämma i våran demo som jag redan har postat över halva forumet. Ironilampan är härmed släckt för dagen Citera
Appel Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Egenreklam? Det kan vi inte tillåta!! hehehe. PMa mig gärna urlen. Orkar inte leta Citera
thefman Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 http://groanblog.livejournal.com/865.html Så det är därifrån du fått ditt prima SN =) Vad tycker du själv om drogen? Hur får man tag på den? Om den inte är laglig, vad riskerar man för straff isf? Är lite rädd för att ta sånna här droger utan att veta nedsidan utav det.. Citera
Recommended Posts