zasabi Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Tänkte hjälpa Rick att sprida hans SnG video som jag precis hittat! http://www.pokertester.com/SitNGo-Video/ Helt sjuka spel han gör och som han verkar seriöst tycka att vi ska följa! Limp på knappen med 69o på 10/20, limp på CO med K9 15/30 blinds, raise 5x bb med 55 när en limpat in. Jag fattar ingenting... sen babblar han på om något X faktor system han utvecklat. Jag räknar hur många bb jag har men det kanske är enklare att räkna ut sin x faktor? Citera
dekutree Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 PokerProf007 12 -$7 $13 -32% -$79 Tilt PokerStars Snygga stats har han iaf Citera
Edling Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Syna tidiga höjjningar med AJ å KQ slutar ofta i katastroff Citera
Apelsinjuice Postad 7 Juni , 2007 Rapport Postad 7 Juni , 2007 Man tackar, ska se om det är något att ha, vilket jag verkligen hoppas! =D Citera
Fnii! Grrp! Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Det är humor, det är humor, det är humor. Han spelar lite som han får för sig. Sen kommenterar han det i efterhand och försöker resultatorienterat rationalisera det han gör. Kul att han döpt om M till X. Kul att poängen med att veta sitt X är att man har råd med EV-minusspel när X är stort. Kul att han anser sig ha goda potodds att se en flop när det limpas till honom i BB. Kul att han absolut inte vill gå all-in headsup utan nötterna. Kul att han säljer sin kunskap. Citera
Jackrabbit Slim Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Haha, det där var riktigt skoj. Är den där sidan på allvar eller är det ett skämt? Efter första varvet skulle jag sätta noten "lös jättefisk" på honom. I princip varje hand spelar han jättefel. Mycket underhållande Citera
staris Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Han har inte döpt om "M" till "X". Han har ju utvecklat "M" till något helt nytt: "X" Citera
Recommended Posts