Doubleofaces Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 http://www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/grindaren/playerstatistics/8/5D40FEDDBA3A4FDD81AFD88FF81D203F.html någon som vill gå satsa lite på midstakes mtt's ($30-100) under sjyst deal till din favör? kostar att ta körkort och åka utomlands - under titeln student. pm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Stuey Ungar hade väl knappast problem med att få loss en femhundring.. Tror inte han varit så sugen på att lira NL$25 heller, så det kan nog kvitta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Jag vill stejka folk, gärna de som inte vet om de är vinnande eller inte, $30k för att spela 5/10 är lagom tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TWHYESSON Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Jag vill stejka folk, gärna de som inte vet om de är vinnande eller inte, $30k för att spela 5/10 är lagom tror jag. Men inte oss som vet om att vi är förlorande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazyDJ Postad 20 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Ingen dålig fart på den här tråden. 30k på 5/10 ingen dålig stejk det inte . Hade nöjt mig med 300-400 men visst, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doubleofaces Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Ingen dålig fart på den här tråden.30k på 5/10 ingen dålig stejk det inte . Hade nöjt mig med 300-400 men visst, hehe. du kan ju inte må bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazyDJ Postad 20 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 du kan ju inte må bra. Jo mitt inlägg var verkligen 100% seriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Gör så att du tar och gamblar med barnbidraget och satsar hela den här gången. Be typ nån stor polare som är över 18 att satsa allt på oddset eller nåt liknande åt dig. Sen när du dubblat pengarna har du en startrulle som räcker några dar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazyDJ Postad 21 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Gör så att du tar och gamblar med barnbidraget och satsar hela den här gången. Be typ nån stor polare som är över 18 att satsa allt på oddset eller nåt liknande åt dig. Sen när du dubblat pengarna har du en startrulle som räcker några dar. Jo, det var plan A. Dock gick det inte så bra så jag är över på plan B nu. Har inga sådana stora kompisar.. alla är lika gamla som jag: 12-14. Om jag hade vart på andra sidan staketet så hade jag nästan stejkat bara av ren nyfikenhet, men i can blame you for not doing it. PS. Var en det största anledingen föresten? att man är rädd att inte få tillbaka sina pengar, eller att man är rädd att inte få tillräckligt med pengar tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Vikken tråd, lol. Stejkar man så antar jag att man gör det antingen för att spelaren man stejkar anses bättre än en själv, och således producerar en högre ROI än man själv skulle ha kunnat göra. Alternativt så han man själv inte tid med poker men vill ändå åtnjuta fiskstimmen. Är det så att man stejkar någon som man tror är bättre än en själv, så vill man naturligtvis ha större pay off än om man själv spelat för pengarna, men är det så att man inte har tid med poker så är ju allt plus plus liksom. Men att bli av med allt är nog generellt lite värre än att bara gå lite plus lol. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Okej, det finns tydligen folk som "vill" stejka andra. Det jag inte förstår är varför man skulle vilja bli stejkad. Det är en sak om det gäller nosebleed stakes, men varför skulle man vilja bli stejkad och lira NL20-50? Först pissar man bort värde genom raken, och sen pissar man bort värde genom att behöva dela vinsten med någon annan. Usch! Om man nu är vinnande så är det rätt lätt för de flesta att få ihop en tusenlapp och grinda upp det på egen hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Okej, det finns tydligen folk som "vill" stejka andra. Det jag inte förstår är varför man skulle vilja bli stejkad. Det är en sak om det gäller nosebleed stakes, men varför skulle man vilja bli stejkad och lira NL20-50? Först pissar man bort värde genom raken, och sen pissar man bort värde genom att behöva dela vinsten med någon annan. Usch! Om man nu är vinnande så är det rätt lätt för de flesta att få ihop en tusenlapp och grinda upp det på egen hand. *Ironi på* OM jag skulle stejka 10 st vinnande NL50-lirare mot säg 60% + bonusar och rakeback så kan jag låta glinen spela ihop en utlandsresa till mig och min famlij. Kolla in mitt upplägg på Poker-sweatshop nedan! Antaganden: Antal spelare: 10 st Nivå: NL50 Multitabling: 4 st per spelare (de får inte spela fler, de små slavarna) Timmar per månad: 100 timmar per person ROI: 10 BB/100 motsvarar väl ca 8 BB/tim? (Jag tar deras gameboy som gisslan om de inte håller minst denna ROI!) Min andel: 60% Min intäkt: Antal spelare x ROI ($/tim) x Antal bord x Antal timmar per månad x Min andel 10 x 4 x 4 x 100 x 0,6= $9.600 i månaden + bonusar och rakeback. Nån som vill köpa in sig i mitt nya företag? *Ironi av* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazyDJ Postad 21 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 *Ironi på*OM jag skulle stejka 10 st vinnande NL50-lirare mot säg 60% + bonusar och rakeback så kan jag låta glinen spela ihop en utlandsresa till mig och min famlij. Kolla in mitt upplägg på Poker-sweatshop nedan! Antaganden: Antal spelare: 10 st Nivå: NL50 Multitabling: 4 st per spelare (de får inte spela fler, de små slavarna) Timmar per månad: 100 timmar per person ROI: 10 BB/100 motsvarar väl ca 8 BB/tim? (Jag tar deras gameboy som gisslan om de inte håller minst denna ROI!) Min andel: 60% Min intäkt: Antal spelare x ROI ($/tim) x Antal bord x Antal timmar per månad x Min andel 10 x 4 x 4 x 100 x 0,6= $9.600 i månaden + bonusar och rakeback. Nån som vill köpa in sig i mitt nya företag? *Ironi av* Hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axix Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Till OP Istället för att fråga någon okänd om 100 dollar. Har du utnyttjat alla de siter som ger lite gratis dollar? Heypoker har väl en bonus på 10 dollar om jag inte minns fel utan deposit krav. Och du får behålla HELA vinsten själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazyDJ Postad 21 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Till OP Istället för att fråga någon okänd om 100 dollar. Har du utnyttjat alla de siter som ger lite gratis dollar? Heypoker har väl en bonus på 10 dollar om jag inte minns fel utan deposit krav. Och du får behålla HELA vinsten själv WOAH! *Öppnar upp firefox och skriver in http://www.heypoker.com för att kolla närmre på saken*. Nej, men tack ändå. PartyPoker funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axix Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Var mer tänkt som ett förslag eftersom du tydligen inte ens har råd med att sätta in 100 dollar själv, så borde 10 dollar vara en bra början. Men fortsätt du att försöka få någon att ge dig 100 dollar. Mvh Axix Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazyDJ Postad 21 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Var mer tänkt som ett förslag eftersom du tydligen inte ens har råd med att sätta in 100 dollar själv, så borde 10 dollar vara en bra början. Men fortsätt du att försöka få någon att ge dig 100 dollar. Mvh Axix Tackar jag för. Har själv gett bort typ 500 sammanlagt när jag var som hetast, så det kan ju inte vara helt omöjligt menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Då skulle ajg tipsa dig om att be nån av de du gav bort deg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazyDJ Postad 21 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Då skulle ajg tipsa dig om att be nån av de du gav bort deg till. Den ena lura mig och den andre vägrar att svara när jag försöker kontakta personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 *Ironi av* nu finns det faktiskt folk som gör detta. kolla på microFL på party så ser du att nästan alla grinders är tyskar. nästan alla av dem nappade på ett erbjudande om gratis bankrulle+utbildning mot att någon tar deras rb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 nu finns det faktiskt folk som gör detta. kolla på microFL på party så ser du att nästan alla grinders är tyskar. nästan alla av dem nappade på ett erbjudande om gratis bankrulle+utbildning mot att någon tar deras rb. Jaha, så var det med drömmen om att vara ensam med en lönsam företagsidé... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zarec Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 de finns ju seriösa företag som satsar på att hitta bra spelare och sedan stejka dom. tex, http://www.westakeyou.com gör detta. Man provspelar fördom och sedan skickar in sin handhistory till dom. typ. Men funkar det verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts