Gå till innehåll

Conspiracy - *LÅS PLZ!*


Conspiracy

Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?  

162 medlemmar har röstat

  1. 1. Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?

    • HU cashgame
      80
    • HU SnG
      28
    • 9-manna SnG
      45
    • Ingen video alls
      9


Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ojävlar!

 

2 * Ledsen att jag missade railen på slutet. (1, hade velat se det där. 2, kanske blivit mer om jag lurat dig till nån vek fold nånstans, nån lös push nånstans o nån klämfiskighet nånstans)

 

2 * Grattis! (1, Födelsedag. 2, StorKLOONK!)

 

Ok, ta ut större delen, men passa på o rätta till de betänkligheter som finns med din rullestorlek!

 

Jag tog mig friheten att missbruka mina mod-rättigheter BTW. :)

 

EDIT: Appel kunde inte heller låta bli att missbruka lite :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde nyss en $33 HU mot en på 2p2...

 

xSCWx skrev samma dag på 2p2 följande. Är det dig han pratar om tro?

 

"I ran into this guy in a $33 SNG on Stars. He was definitely the best player I have run into in $33s, probably better than anyone I've encountered in the $100s as well, but it seemed to me that once the blinds got to 100+ his play became sub-par at best."

 

Det blev lite diskussioner om en viss J4o hand... Om det är dig han menar så får du gärna kommentera.

 

Och grattis förresten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

xSCWx skrev samma dag på 2p2 följande. Är det dig han pratar om tro?

 

"I ran into this guy in a $33 SNG on Stars. He was definitely the best player I have run into in $33s, probably better than anyone I've encountered in the $100s as well, but it seemed to me that once the blinds got to 100+ his play became sub-par at best."

 

Det blev lite diskussioner om en viss J4o hand... Om det är dig han menar så får du gärna kommentera.

 

Och grattis förresten!

 

Japp det var jag :)

 

EDIT: Nej, det är det inte :)... Vi spelade på FTP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag sovit några timmar och känner mig lite piggare än förut :).

 

Jag är väldigt nöjd med hur jag spelade igår, särskilt när det blev 3-handat, tror westmenlo hade klara problem med att jag spelade tillbaka så mkt. Tyvärr spelade han ut mig postflop ett par gånger, kanske hade jag lite för mkt respekt för honom.

 

Överlag hade jag såklart enorm tur. Var aldrig inne som stor dog direkt, men jag vann verkligen alla 50/50 och 60/40 (med undantag för en hand mot en shortie, 99 vs A3). Iofs så måste man ju typ göra det för att gå så långt.

 

Synd att Hampulito inte fixade finalbordet, hade varit sjukt roligt med två forumiter på finalbordet, men men. Händerna där vi gick upp mot varandra var ju som sagt rätt standard och jag var running good :oops:. GG Hamp!

 

Kommer casha ut det mesta och ta en paus på några veckor från den vanliga HU-grinden, har varit lite småtrött på den senaste tiden ändå så det ska blir riktigt skönt. När jag fortsätter igen så kommer jag nog köra €100s precis som innan.

 

Kommande veckorna kommer jag alltså bara ta det lugnt och spela några MTTs om dagen eller nåt. Tycker ju det är mkt roligare (ja, innnan gårdagens vinst oxå ;) så det ska bli kul att ha råd att spela lite fler $215 MTTs.

 

Återigen, STORT TACK TILL ALLA för railen och gratulationerna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...