Gå till innehåll

Conspiracy - *LÅS PLZ!*

Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?  

162 medlemmar har röstat

1. 1. Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?

• HU cashgame
      80
    • HU SnG
      28
    • 9-manna SnG
      45
    • Ingen video alls
      9

Recommended Posts

Postad
Är inte donkbet alltid 90% drag och 10% bottenpar, så jäkla genomskinligt spel och alla gör det..

Jo mkt möjligt, särskilt iom att han bettar så löjligt lite.

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Fick snilleblixten att torska $300 på Omaha igårnatt. Smart. Smart. Smart.

I september (och resten av augusti) ska jag inte spela en hand CG och inga MTTs. Om jag får för mig att göra det ändå så blir det nåt slags straff.

Postad

Färdigspelat för dagen. Började segt men vände på slutet så det blev en bra dag, 18-12 och +$465.

Sidenote: Nu är det två spelare som hatar mig på Boss och det är under olika nicks. Om en efterbliven spanjor skriver "ty" i chatten efter att han har vunnit matchen så måste han väl ändå förstå att jag kommer skriva nåt tillbaka nästa gång jag vinner? retard.

Postad

Inga särskilt intressanta händer idag tyvärr.

Samma resultat som igår, 18-12 och +$465 samt $30 i bonus.

Postad

Suck vad den här dagboken suger :). Orkar inte pyssla med HHs (och glömmer bort dem när jag spelar), ska dock göra ett försök imorgon med lite händer och lägga upp lite mål för september.

Idag har jag spelat 40 st $100s med resultatet 22-18. +$220 ger det samt $40 i bonus. Inget kanonresultat men en stabil start på månaden!

Postad
Omaha SH är mitt tiltspel. Det är skitlätt att fyrdubbla förlusten man på tiltat på.

Omaha är satans påfund:-)

Omaha ska man bara spela när man är run good eller skottar för rullen. =)

Postad

Spelade mot en dansk (?) som uppenbarligen inte tycker om mig eftersom jag har haft en del tur mot honom. Runner-runner stege tiltade honom en del. Han kom tillbaka och vi va rätt lika.

Han limpar pf, jag har 85 ruter och checkar. Floppen kommer tre ruter, jag leder ut, han raisar, jag ställer, han synar. Han har TP+K-hög FD. Turn ger honom högre färg, river ger mig straight flush. Han börjar klaga en massa om att jag har mest tur i världen och att jag 1-outade honom. Tydligen glömde han att vi fick in allt på floppen. Fisk.

Har spelat 40 st $100s idag med resultatet 24-16 och +$620, samt $30 i bonus. Känns bra.

Postad

Fi är rätt passiv generellt och vi har spelat en del mot varandra. Han ser mig säkert som en turjävel. A6 värdebettar jag typ alltid på river, men hur gör vi här?

15.00/30.00 Texas Hold'em (No Limit) - Monday, September 03, 2007 4:11:44 PM

Heads up $100 NL (Real/Tournament)

Seat 1: Hero (1500.00)

Seat 2: drf21 (1500.00)

Hero post SB 15.00

drf21 post BB 30.00

** Deal **

Hero [:6d:, :5d:]

drf21 [N/A, N/A]

*** Bet Round 1 ***

Hero Raise to 90.00

drf21 Call 90.00

*** Flop(Board): *** : [:Th:, :4c:, :Ts:]

*** Bet Round 2 ***

drf21 Check

Hero Check

*** Turn(Board): *** [:Th:, :4c:, :Ts:, :6h:]

*** Bet Round 3 ***

drf21 Check

Hero Bet 120.00

drf21 Call 120.00

*** River(Board): *** : [:Th:, :4c:, :Ts:, :6h:, :Jd:]

*** Bet Round 4 ***

drf21 Check

Hero ???

Postad

Hmm, jag skulle iaf CB:at floppen. Finns inte många semibluffar i din HD på den brädan, så du måste ha en del rena bluffar i din HD. 65 är en av de bättre händerna för ändamålet.

Hur gick dina tankar på floppen?

Postad
Hmm, jag skulle iaf CB:at floppen. Finns inte många semibluffar i din HD på den brädan, så du måste ha en del rena bluffar i din HD. 65 är en av de bättre händerna för ändamålet.

Hur gick dina tankar på floppen?

Att han floatar mig rätt brett och att jag kommer betta i praktiskt taget alla turnkort. Mitt standardspel är att betta här men nu blev det inte så.

Postad
Att han floatar mig rätt brett och att jag kommer betta i praktiskt taget alla turnkort. Mitt standardspel är att betta här men nu blev det inte så.

Checka bakom som en feg en alt. gör ett litet bet och få syn av A-hög. Folda mto omslag of course.

Mvh, KF

Postad
Checka bakom som en feg en alt. gör ett litet bet och få syn av A-hög. Folda mto omslag of course.

Mvh, KF

Gillar som regel inte att göra små riverbets (runt 1/3 om det va det du tänkte på) eftersom jag ber om att bli CR samt talar om vad jag har.

Generell fråga: Är det en fördel att variera betsizen på river beroende på vad vi har?

Postad

Från Brian Townsends blogg:

I also played a bit on my laptop and may have lost 10-20K when I was picking up dinner. I know its pathetic taking your laptop to pick up dinner but the games were so good.

När jag läste det först va det inte så jätteroligt, nu kan jag inte sluta skratta :-)

Postad

Har spelat jättelite idag men 8-5 är okey. Orkar nog inte spela 40 st men 30 borde jag fixa. Spelet har inte varit jättebra, vet inte riktigt varför, har känts allmänt segt och tungt men är ju plus så de e ju bra :)

Postad
Har spelat jättelite idag men 8-5 är okey. Orkar nog inte spela 40 st men 30 borde jag fixa. Spelet har inte varit jättebra, vet inte riktigt varför, har känts allmänt segt och tungt men är ju plus så de e ju bra :)

Blev 40 st till slut ändå igår :). Samma resultat som dagen innan, dvs 24-16 och +$620.

Idag har det blivit 20 st. Ska ta ett break och köra de sista 20 lite senare, 13-7 so far.... Running gooooooood...

Postad

Vad anser du är ok vinstprocent? (som du strävar mot eller har som minimum)

Hur många hu-matcher innan man får hyffsat tillförlitliga resultat?

Hur många bord åt gången kör du?

Postad
Vad anser du är ok vinstprocent? (som du strävar mot eller har som minimum)

Hur många hu-matcher innan man får hyffsat tillförlitliga resultat?

Hur många bord åt gången kör du?

minst 5% ROI

1000 matcher typ.

2-3 kör han, rek att köra 1 åt gången tills du har ett par hundra matcher i ryggan.

(leker conspiracy)

Postad
minst 5% ROI

1000 matcher typ.

2-3 kör han, rek att köra 1 åt gången tills du har ett par hundra matcher i ryggan.

(leker conspiracy)

Själv räknar jag vinstprocent i hu (säger mer tycker jag). Ok 5%, vilket bör vara runt 55% vunna.

Har precis kört mina första 200 och kör 2 åt gången.

Postad
Själv räknar jag vinstprocent i hu (säger mer tycker jag). Ok 5%, vilket bör vara runt 55% vunna.

Har precis kört mina första 200 och kör 2 åt gången.

Nice, var spelar du och hur höga?

• Skapa nytt...