Gå till innehåll

Blizzards projekt


jon123

Recommended Posts

Känns som att även SC2 är typ 5 år för sent. Det lilla jag sett ser ut att vara samma sorts uppföljare som C&C3 är. Dvs det är samma spel fast med lite nyare coolare grafik.

 

Det är tyvärr väldigt -98.

 

Tror att framtiden för RTS ligger i linje med vad Supreme Commander har skapat. Mer, större, annorlunda. Visst, det kommer säkert att vara skoj, men svårt att tro att det kommer hålla lika länge som ettan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saken är ju den att det finns ju en stor grupp spelare som just vill ha StarCraft med modernare grafik, det ska inte vara några stora förändringar. "Laga inte vad som inte är trasigt", typ. StarCraft-spelande är ju fortfarande (!) en hyggligt stor grej nere i Sydkorea, där man (om jag inte är felunderrättad) fortfarande kan livnära sig som professionell StarCraft-spelare. Det finns nog en hel del spelare som skulle bli duktigt upprörda om Blizzard ryckte upp deras värld med rötterna och gav dem ett konceptuellt väsensskilt SC2. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De sa ju att colossusen var sårbar mot en massa små flygare också.

 

Urk vad nördig jag känner mig som diskuterar balansfrågor i ett dataspel som inte kommit ut än.

 

Det är ju inte vilket datorspel som helst, man har ju väntat en jäkla massa år på detta. Enligt min mening finns det fortfarande inget RTS som kommer i närheten av sc - bw.

 

Hype är ju iofs enorm, men blizzard har ju lovat att möta spelarnas krav.

 

 

http://media.pc.ign.com/media/850/850126/vids_1.html

 

Här finns samma filmer som heltok länkade fast i lite bättre kvalité.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...