Gå till innehåll

HSP, säsong fyra, inget piratsnack!


Suron

Recommended Posts

men för helvet ett till jävla böginlägg i den här tråden o jag lackar ur. snacka poker o inte nån jävla klädstil för då blire smack på varenda kroppsdel. fest i lägenheten jämte o här kommer man hem ensam o får njuta av ett helvete. rocknroll i alla dess former är gott men detta är för jävligt. jag? ftw. tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

men för helvet ett till jävla böginlägg i den här tråden o jag lackar ur. snacka poker o inte nån jävla klädstil för då blire smack på varenda kroppsdel. fest i lägenheten jämte o här kommer man hem ensam o får njuta av ett helvete. rocknroll i alla dess former är gott men detta är för jävligt. jag? ftw. tack.

 

Pöss!!! du har snygg klädstil btw!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar det barry säger här och det är faktiskt rätt skoj, Doyle spelade fel för att han spelade rätt. I början tänkte jag:

"Shit..där kan han ju inte folda". Men om det är som Barry säger att doyle sa så är det ju vackert spelat. Om sedan Gold nu lurade Doyle genom att agera att han hade nöten när han bara hade halvnöten så är det ju totalt uppenbart att Gold verkligen är bäst i världen. Han bluffade Doyle brunson genom fysiska tells. Något som jag inte ens trodde vara möjligt för honom. All heder åt Gold!

 

u for real? :D gold trodde ju han hade bäst hand så han skådespelade ju ingenting utan betedde sig som han hade bäst hand för han miss-läste hela handen gg no re

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satt och irriterade mig hela avsnittet på att Jamie låter som en sån förbannad nörd hela tiden han öppnar käften, "I had a face card so I was ready to go all-in before the flop", DÖÖÖÖ din jävla idiot.

 

Sen händer den där handen.

 

Jag grät glädjetårar när turnkortet kom.

 

Sen, när första rivern landar så JUBLAR den åsnan?

 

Livstilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har alltid irriterat mig på Gold men nu är det värre än värst. Han sitter och drygar sig och ser ut som Uffe Larsson med downs syndrom och slickar röv på Sammy Farha. Han tror verkligen att han är accepterad av Sammy och fattar inte att han bara väntar på att få köra spettet rätt upp i rökgången på honom.

 

Hans jävla kvasipsykologsnack mot Benyamine är ju bara så jävla dåligt. Han försökte ju nå´t liknande mot Guy i förra avsnittet...

 

Hoppas verkligen att någon sätter det jävla ärkemongot på plats inom kort.

 

Måste berömma Antonius för hans uppträdande när äcklet vinner de första två, inte en min visade han.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt, här visas det poker i världsklass, ingen löjlig turneringspoker utan real cash game och så är det ngn jävla tomte som orkar bry sig om hur dom är klädda?? lägg ner för fan, vill du se välklädda herrar rekommenderar jag dig att gå till Skandias styrelserum på hamngatan.

 

Du missar essensen i inläggen ang kläder och för övrigt är svenska styrelser ett oerhört dåligt exempel... har du helt missat att det alltid ingår fackföreningssnubbar? De är ju alltid så förbannat sjavigt klädda...

 

Anne Andersson Skandias styrelse

 

aa_big.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har alltid irriterat mig på Gold men nu är det värre än värst. Han sitter och drygar sig och ser ut som Uffe Larsson med downs syndrom och slickar röv på Sammy Farha. Han tror verkligen att han är accepterad av Sammy och fattar inte att han bara väntar på att få köra spettet rätt upp i rökgången på honom.

 

Hans jävla kvasipsykologsnack mot Benyamine är ju bara så jävla dåligt. Han försökte ju nå´t liknande mot Guy i förra avsnittet...

 

Hoppas verkligen att någon sätter det jävla ärkemongot på plats inom kort.

 

Måste berömma Antonius för hans uppträdande när äcklet vinner de första två, inte en min visade han.

 

haha, agree...

 

Det värsta är verkligen hur han smörar för Farha. Hade inga större problem med honom innan men nu är det bara vidrigt.

 

http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=12919239&an=0&page=0#Post12919239

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite tråkigt att alla next week previews spoilar. Man visste ju redan innan vilket turnkort som skulle komma.

 

Sen tiltar jag också lite på klippningen som visas från avsnittet innan.

Ser inte meningen med att klippa Esfandiari's kommentar(congratulations for bluffing the hardest player to bluff in the world) så att det såg ut som den var menad till Jamie för att ha bluffat Doyle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbart att se Antonius bli utdragen!

 

In his face!! :mrgreen:

 

 

 

han tog det som en riktig man

 

1. jag saknar två spelare vid bordet, hellmuth och negreanu.

2. Hsp borde införa chpcount, hade varit soft med en skylt köpte in 500k dollar har nu 361k dollar totalt, -139k$

 

svårt att veta vilka som plussar och backar när man får se så få potter...

 

annars big up till det bästa programet :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte fatta att folk stör sig på Antonius.

 

Killen är IMO den bästa NLH och PLO-spelaren i världen just nu o beter sig alltid helt klanderfritt i spelet.

 

Sen får han betalt för att skriva krönikan som förmodligen PM själva valt o kalla för Being Patrik, och folk stör sig på det när folk själva hade gett röv för att få skriva o dra in cash.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...