EXIT Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 5 spelare. UTG och CO lägger sig. Knappen (som har en stack på $320) höjer upp till $2 med . Lilla mörkern ($270) synar med . Stora mörkern ($220) tittar ner på och synar. Flopp Hur bör var och en spela sin hand efter floppen? Citera
Djens Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Knappen bör stoppa in med bästa handen. de andra bör folda. Citera
MacDaddy Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Stora mörkern har öppet stegdrag till nötstegen plus att en J ger honom en bra stege. Dessutom ett T-high flushdrag som kan duga. HElt fel av han o syna? Citera
pokerponkass Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Stora mörkern har öppet stegdrag till nötstegen plus att en J ger honom en bra stege.Dessutom ett T-high flushdrag som kan duga. HElt fel av han o syna? Han har bara 3 kort till nöt. Men jag hade synat pot med den handen Citera
EXIT Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2007 Svaret verkar ha varit enkelt. Bara att konstatera vilken nybörjare jag är på Omaha! Citera
baller Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Han har bara 3 kort till nöt. Men jag hade synat pot med den handen Drar du till nöt varje gång du spelar 5 handed? Citera
Othello Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Med tanke på stackdjupen och att potten bara är på $6 skall jag ge ett seriöst svar. Alt ett baseras på att det är checkat eller man är först in, alt två baseras på att det bettats innan en eller att man (i BBs fall) fått en höjning tillbaka. SB: Bet/Fold. (Bet för att stjäla då). Checkfold är inte fel heller. BB: Bet/Call raise från button. Button: Bet/Raise Så, det var väl det. Citera
Recommended Posts