Gå till innehåll

Hur ta ut pengar?

sentenced

Recommended Posts

Jag satte in pengar med visa men när jag ska ta ut med neteller vart väljer jag detta alternativ? I withdraw sektionen står bara att pengarna betalas ut på samma sätt som man satte in men inte till visa, då är dom enda alternativen för mig check eller neteller men hur väljer jag neteller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in pengar med visa men när jag ska ta ut med neteller vart väljer jag detta alternativ? I withdraw sektionen står bara att pengarna betalas ut på samma sätt som man satte in men inte till visa, då är dom enda alternativen för mig check eller neteller men hur väljer jag neteller?

Sätt in minimumbeloppet med Neteller så registreras det på FullTilt och du kommer kunna ta ut via Neteller.

Länk till kommentar

Går väl antagligen om du tar kontakt med supporten, blir antagligen till att maila in kopia på körkort, räkning, bankkontoutdag osv. Innan dom verifierat att det är samma person bakom båda kontona, kan du inte ta ut med annan metod än du satt in med.

edit: när det gäller just Neteller, ska man väl också ha verifierat(uppgraderat) kontot hos dom, så det är kopplat till ditt svenska vanliga bankkonto.

Länk till kommentar