sentenced Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Jag satte in pengar med visa men när jag ska ta ut med neteller vart väljer jag detta alternativ? I withdraw sektionen står bara att pengarna betalas ut på samma sätt som man satte in men inte till visa, då är dom enda alternativen för mig check eller neteller men hur väljer jag neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Jag satte in pengar med visa men när jag ska ta ut med neteller vart väljer jag detta alternativ? I withdraw sektionen står bara att pengarna betalas ut på samma sätt som man satte in men inte till visa, då är dom enda alternativen för mig check eller neteller men hur väljer jag neteller? Sätt in minimumbeloppet med Neteller så registreras det på FullTilt och du kommer kunna ta ut via Neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sentenced Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 finns det inget annat sätt? Om jag tex inte har några pengar att sätta in då? Borde gå att fixa på annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Går väl antagligen om du tar kontakt med supporten, blir antagligen till att maila in kopia på körkort, räkning, bankkontoutdag osv. Innan dom verifierat att det är samma person bakom båda kontona, kan du inte ta ut med annan metod än du satt in med. edit: när det gäller just Neteller, ska man väl också ha verifierat(uppgraderat) kontot hos dom, så det är kopplat till ditt svenska vanliga bankkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts