Odrike Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Går det att ändra på färgen på borden?? Kommer få ett epilepsianfall snart av den blåa färgen annars Jag håller med om att det inte är så grindvänligt. Värst är väl spelarikonerna de är väldigt blå. Men man vänjer sig kanske?? Illa är ju popupsen. Inte skoj att bli spammad när man spelar. Bra är att det är lika fiskigt som innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Jag har haft konton på både Paradise och sportingbet jag har pengar på båda, jag har FPP på ena (från gamla paradise) Hur ska kontona slås ihop? Jag kan nu logga in med både paradeise nicket och sb nicket Vilket ska jag använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Jag har haft konton på både Paradise och sportingbetjag har pengar på båda, jag har FPP på ena (från gamla paradise) Hur ska kontona slås ihop? Jag kan nu logga in med både paradeise nicket och sb nicket Vilket ska jag använda? Jag hade samma problem... Min egna lösning på problemet var att casha ut allt från det ena kontot och sen bara använda det andra. jag har ännu inte fått klart med att stänga det andra för man får väl inte ha flera konton på samma klient? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aka_thn Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 hmm, jag tror jag har ett gammalt Paradise konto men kommer inte ihåg mina inlogg, E-mail adressen är inaktiverad samt att jag har flyttat.. Det enda som kan stämma är eventuellt personnr kan jag öppna ett nytt konto utan problem? =) hehe OBS: det är en seriös fråga. / AkA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 hubbabubba, kape och aka_thn: Släng iväg ett mail till kundtjanst@sportingbet.com så får ni hjälp med respektive ärende ASAP. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Går det att ändra på färgen på borden?? Kommer få ett epilepsianfall snart av den blåa färgen annars Jag har börjat vänja mig. Tycker att det är upplyftande med det nya utseendet. Inte bara fisken som får en på gott humör.. Men det hade varit väldigt bra om man kunde ändra lite själv så man kan få det precis som man vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 26 Maj , 2007 Rapport Share Postad 26 Maj , 2007 Hmmm... uppdaterade genom att starta gamla PP-klienten nu. Startar nya klienten och skriver in mitt gamla Sportingbet nickname i rutan så får jag error med att det är upptaget?? Samma med mitt gamla PP-nick!?? Vad gör jag? Måste jag göra ett nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chefen77 Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Hur är det med skatten nu? Vad får man för FPP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Hmmm... uppdaterade genom att starta gamla PP-klienten nu. Startar nya klienten och skriver in mitt gamla Sportingbet nickname i rutan så får jag error med att det är upptaget?? Samma med mitt gamla PP-nick!?? Vad gör jag? Måste jag göra ett nytt? Hmm, det lät underligt det där. Skicka ett mail till kundtjanst@sportingbet.com så kikar de närmare på det med en gång. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Hur är det med skatten nu?Vad får man för FPP? Läget med licensen är ännu så länge orförändrat. För tillfället kan du använda dina FPP:s till att köpa in dig i turneringar. Framöver kommer betydligt fler och riktigt skojiga grejer att dyka upp. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Jag kan varken logga in med mitt sportingbet konto eller paradis konto. Står att "username or password is incorrect". Jag är säker på att jag har skrivit rätt men det funkar inte heller att få lösenordet skickat till min mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Jag kan varken logga in med mitt sportingbet konto eller paradis konto. Står att "username or password is incorrect". Jag är säker på att jag har skrivit rätt men det funkar inte heller att få lösenordet skickat till min mail. Som det mesta annat i den här tråden är detta ett ärende för vår kundtjänst. Maila dem så får du hjälp på studs. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chefen77 Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Hur gör man för att få en FPP ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 28 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Hur gör man för att få en FPP ? I cashgame får du 1 FPP för varje $0,25 du generar i rake. För turneringar, får du 4 FPP för varje $1 som du betalar i turneringsavgift (ej inköpet). Mvh ParadiseEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcus- Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Läget med licensen är ännu så länge orförändrat. För tillfället kan du använda dina FPP:s till att köpa in dig i turneringar. Framöver kommer betydligt fler och riktigt skojiga grejer att dyka upp. Mvh ParadiseOscar Vilka turneringar kan man köpa sig in i med FPPs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Vilka turneringar kan man köpa sig in i med FPPs? För tillfället kan du köpa in dig i två olika turneringar. Den ena kostar 200 FPP och har en pott på $500. Den andra kostar 500 FPP och har en pott på hela $2500. Fler turneringar och annat som har med FPP att göra kommer att dyka upp efter hand. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chefen77 Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Hur många brukade det vara inloggade en vardagskväll på Paradise innan det blev Boss? Bara lite nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Får man inga FPP för turneringar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 I cashgame får du 1 FPP för varje $0,25 du generar i rake. För turneringar, får du 4 FPP för varje $1 som du betalar i turneringsavgift (ej inköpet). Mvh ParadiseEric Får man inga FPP för turneringar ? JO... läs vad Eric skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 JO... läs vad Eric skriver. Det var just det jag gjorde, men mitt FPP saldo är ff 0, trots flera turneringar, frågan var kanske lite dåligt ställd, men Eric du kanske hjälpa mig:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 1 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Det var just det jag gjorde, men mitt FPP saldo är ff 0, trots flera turneringar, frågan var kanske lite dåligt ställd, men Eric du kanske hjälpa mig:roll: Skicka ett mail till kundtjanst@sportingbet.com eller PM mig dina uppgifter så ska jag titta på det. Mvh Eric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nadir Postad 12 Juli , 2007 Rapport Share Postad 12 Juli , 2007 Illa är ju popupsen. Inte skoj att bli spammad när man spelar. Håller med. Jag vet att detta inte är unikt för paradise poker, lika irriterande på tex 5050 med samma nätverk/programvara. Men ni(Paradise/Sportingbet) ska veta att detta är en klar minuspoäng, särskilt för mig som gillar turneringar och stundom tar dessa på stort allvar med hög koncentration, då är det påtagligt störande att få Main window och popup i trynet annonserande att $$xxxx börjar den och den tiden, noll reklamvärde, ENBART MINUSPOÄNG, bla kan man ofrivilligt lämna en extremt oönskad betänketidstell i vissa lägen pga detta! Annars gillar jag skarpt nya paradise/sportingbet, suveränt snabb kundtjänst bla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bearbeer Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Har ni deposits via neteller ? Neteller-loggan finns med längs ner på deposit-sidan men jag hittar inte nåt ställe där jag kan göra en insättning med neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 24 Juli , 2007 Rapport Share Postad 24 Juli , 2007 Har ni deposits via neteller ? Neteller-loggan finns med längs ner på deposit-sidan men jag hittar inte nåt ställe där jag kan göra en insättning med neteller. Visst har vi deposits via Neteller. Tyvärr fungerar det inte på spelkonton registrerade i SEK och jag misstänker att det är problemet i det här fallet. Om du hör av dig till vår kundtjänst (kundtjanst@sportingbet.com, 020 - 793 735) fixar vi det. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts