Gå till innehåll

24 maj - Sportingbet blir ParadisePoker!


ParadiseEric

Recommended Posts

Går det att ändra på färgen på borden?? Kommer få ett epilepsianfall snart av den blåa färgen annars :shock:

 

Jag håller med om att det inte är så grindvänligt. Värst är väl spelarikonerna de är väldigt blå. Men man vänjer sig kanske??

 

Illa är ju popupsen. Inte skoj att bli spammad när man spelar.

 

Bra är att det är lika fiskigt som innan..:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft konton på både Paradise och sportingbet

jag har pengar på båda, jag har FPP på ena (från gamla paradise)

 

Hur ska kontona slås ihop?

 

Jag kan nu logga in med både paradeise nicket och sb nicket

Vilket ska jag använda?

Jag hade samma problem... Min egna lösning på problemet var att casha ut allt från det ena kontot och sen bara använda det andra. jag har ännu inte fått klart med att stänga det andra för man får väl inte ha flera konton på samma klient?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm, jag tror jag har ett gammalt Paradise konto men kommer inte ihåg mina inlogg, E-mail adressen är inaktiverad samt att jag har flyttat..

Det enda som kan stämma är eventuellt personnr :)

kan jag öppna ett nytt konto utan problem? =) hehe

OBS: det är en seriös fråga.

/

AkA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det att ändra på färgen på borden?? Kommer få ett epilepsianfall snart av den blåa färgen annars :shock:

 

Jag har börjat vänja mig. Tycker att det är upplyftande med det nya utseendet. Inte bara fisken som får en på gott humör..:)

Men det hade varit väldigt bra om man kunde ändra lite själv så man kan få det precis som man vill ha det. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm... uppdaterade genom att starta gamla PP-klienten nu. Startar nya klienten och skriver in mitt gamla Sportingbet nickname i rutan så får jag error med att det är upptaget?? Samma med mitt gamla PP-nick!??

 

Vad gör jag? Måste jag göra ett nytt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm... uppdaterade genom att starta gamla PP-klienten nu. Startar nya klienten och skriver in mitt gamla Sportingbet nickname i rutan så får jag error med att det är upptaget?? Samma med mitt gamla PP-nick!??

 

Vad gör jag? Måste jag göra ett nytt?

 

Hmm, det lät underligt det där. Skicka ett mail till kundtjanst@sportingbet.com så kikar de närmare på det med en gång.

 

Mvh

ParadiseOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan varken logga in med mitt sportingbet konto eller paradis konto. Står att "username or password is incorrect". Jag är säker på att jag har skrivit rätt men det funkar inte heller att få lösenordet skickat till min mail.

 

Som det mesta annat i den här tråden är detta ett ärende för vår kundtjänst. :-) Maila dem så får du hjälp på studs.

 

Mvh

ParadiseOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läget med licensen är ännu så länge orförändrat.

 

För tillfället kan du använda dina FPP:s till att köpa in dig i turneringar. Framöver kommer betydligt fler och riktigt skojiga grejer att dyka upp.

 

Mvh

ParadiseOscar

 

 

Vilka turneringar kan man köpa sig in i med FPPs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka turneringar kan man köpa sig in i med FPPs?

 

För tillfället kan du köpa in dig i två olika turneringar. Den ena kostar 200 FPP och har en pott på $500. Den andra kostar 500 FPP och har en pott på hela $2500.

 

Fler turneringar och annat som har med FPP att göra kommer att dyka upp efter hand.

 

Mvh

ParadiseOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Illa är ju popupsen. Inte skoj att bli spammad när man spelar.

 

Håller med.

 

Jag vet att detta inte är unikt för paradise poker, lika irriterande på tex 5050 med samma nätverk/programvara.

 

Men ni(Paradise/Sportingbet) ska veta att detta är en klar minuspoäng, särskilt för mig som gillar turneringar och stundom tar dessa på stort allvar med hög koncentration, då är det påtagligt störande att få Main window och popup i trynet annonserande att $$xxxx börjar den och den tiden, noll reklamvärde, ENBART MINUSPOÄNG, bla kan man ofrivilligt lämna en extremt oönskad betänketidstell i vissa lägen pga detta!

 

Annars gillar jag skarpt nya paradise/sportingbet, suveränt snabb kundtjänst bla! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Har ni deposits via neteller ? Neteller-loggan finns med längs ner på deposit-sidan men jag hittar inte nåt ställe där jag kan göra en insättning med neteller.

 

Visst har vi deposits via Neteller. Tyvärr fungerar det inte på spelkonton registrerade i SEK och jag misstänker att det är problemet i det här fallet. Om du hör av dig till vår kundtjänst (kundtjanst@sportingbet.com, 020 - 793 735) fixar vi det.

 

Mvh

ParadiseOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...