Gå till innehåll

En Wannabees Vardag - 0.5/1 SvS


SunTzu

Recommended Posts

  • Svars 172
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jävla udda dag, korttorka hur länge som helst, 8 timmars spel, bästa preflop var KK, och där förlorade jag ett inköp mot AA, sen mot slutat fick jag 4 kåkar, en nötstege, och en kåk till i rad, och tog hem en del.

 

Tror nog jag kan nå första delmålet :D

 

+849 för dagen.

 

BR: 9 353 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I maj är jag redan över 20k endast på 0,5/1 spelet, o ska försöka ta 4-5k under helgen. Annars brukar det bli 20k per månad för 0,5/1 o 10k från annat spel o rb.

Har du slutat spela b0bb4n?

 

//

 

Geru, jag vet att SunTzu är duktig, gillar inte när han kommer in i rummen o tar mina fiskar bara :roll: .

Ok, det låter riktigt bra för så låg nivå! Jag har inte spelat mycket på svenska spel på ett tag, dock så lirade jag en del förra veckan på 1/2 5max. Annars har jag lirat 6max NL100 på iPoker, jag spelade expekt $5k cashback sen stanna jag kvar och lirade lite på expekt. Nu hade jag tänkt lira NL100 på nån ipoker site, ev lira lite på svenska spel men då blire mest 5max, kanske lite FR på 0,5/1 om jag orkar.

Men jag har tröttnat så mkt på FR efter jag har spelat en hel del SH så blir FR så långtråkigt, men det är ju helt annat spel på svenska spel än mot andra siter så lite action blire ju på FR iaf.

 

Inte tänkt testa en hel månad på 2,5/5? Fast fiskarna kanske donerar så pass mycket att det jämnar ut sig mot 2,5/5?

 

 

Hoppas pokern går bra för dig nu! Vi lär väl höras på msn nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick du ett mail från dem då eller hur fick du reda på det?

 

Hur upplever du nätterna, är det löst då? Jag själv orkar inte grinda på nätterna så det hade varit kul att veta.

 

Hoppas spelet går bra ändå och då vet jag om jag chattar med dig varför du inte svarar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar en paus nu, gick bra fram till sista handen, för AA, 4 callers innan mig, slår upp till 9, en call. Flop QJ4, raisar ut, turn blnak, river K, raisar ut, får en 10 raise mot mig, callar, han visar KK....

 

BR: 9691.

 

+361

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående punkt ett. Ja, man måste ha en sjuk klonk. Jag har spelat nu och är plus 3K på 1½ vecka (har haft en minusdag, motrigg som fan) men jag är rätt nöjd i alla fall. Lirar också 0.5/1 KR på SvS. Så, ja, skulle jag plussa 20K en månad så skulle jag gå pro direkt! (skoja bara ;))

 

Angående punkt två!!! Ja, kanske är lätt val. Men som jag sa, har man varit ihop länge så duschar man/badar man ihop jämt och ständigt och om man dissar några gånger så är det inte hela världen. :P Standardsexet med missionären är inte så tilltalande kanske? ;P Fast har dom varit ihop några månader bara så måste jag nog börja skälla lite jag också. :lol::-)

 

Äh bara för man har varit ihop länge kan man väl variera sig lite :-D man behöver ju inte ha tråkigt o köra samma stuk varenda gång då blir det ju tråkigt hihi

jag o gubben har varit tillsammans i 2,5 år o inte sjutton tackar jag nej till lite mys då blir det tack o adjö till pokern

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack geru, han får gärna tro att jag vinner 4kr i timmen, bryr mig inte.

Men jag tror inte att Yxel vet ngt alls om table selection, eller byta bord som man har en dålig position på, han sitter där som en liten sten timme efter timme även om det är en snittpott på 7bb o fullt med tightsnåla grinders.

 

kan erkänna att jag inte riktigt trodde att du tjänade dem summorna i början när du skrev men nu tror jag på dig menar visst du förlorar potter ibland men det gör väl alla pokerspelare och oftast sitter du med en stack på minst 450 kr. sen ärligt talat så är det inte särskilt viktigt o veta vad folk tjänar/förlorar på sitt spel utan det viktiga är väl o försöka spela bra själv o sen försöka lära sig hur andra spelar, menar o sen kör du väl oftast 10 bord oxå??? jag ligger på ca 25% av spelande händer har fått uppfattning om att det är normalspelaren, om man kommer högre upp runt 40% då är man väl snarare en fisk o runt 15% så är man väl supertight eller har jag fel??? föresten hur länge ska du vara i sverige nu?????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar en paus nu, blir en session till senare.

 

Gått skapligt, inga superpotter, men + iaf.

 

+271, räknade lite fel sist, men det är najs med ett par 600 hittils. Rekorddag senare?

 

BR: 9962

 

bra jobbat iaf :-D min dag slutade hela 37 kr plus *lol* låg bra till på sista handen fick aa, höjde rätt mycket o fick med mig en hela vägen på rivern går han all in. dvs 120 kr, blev fold där han hade med all sannolikhet mycket bättre hand än mig. så tråkigt när ngn förmodligen prickar rätt när potten är hög, dvs är nästan säker på att han gjorde det, men skulle vara en rätt riskabel syn för ngt sa mig att han ej bluffade annars om känslan sagt ngt annat självklar syn. jaja 37 kr är alltid ngt räcker till hmm ja jag kan dela pizza med ngn. näe men orkar inte spela mer är ganska trött efter danmarks resan o ska upp tidigt imorgon för att hämta min underbara dotter finns ingen bättre än henne :-D men imorgon blir det nya tag på pokern ska försöka slå mitt dagsrekord. fast först ska jag gosa med dottern kommer pussa ihjäl henne ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...