eardy Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Fancy play syndrome. Djens du är hårdast och grymmast på forumet med dina kommentarer:| Men är du älskad av någon? Citera
MacDaddy Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2007 Fancy play syndrome. ÄR det FPS i detta fallet? Denna stegen i holdem på floppen ä ju sjukt mkt bättre hand än i Omaha. Så man ä ju inte så kaxig när man sitter på denna nöten. Citera
Djens Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Djens du är hårdast och grymmast på forumet med dina kommentarer:| Men är du älskad av någon? Det skulle vara min mamma. Citera
HookaHey Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 ÄR det FPS i detta fallet?Denna stegen i holdem på floppen ä ju sjukt mkt bättre hand än i Omaha. Så man ä ju inte så kaxig när man sitter på denna nöten. Jag är förvirrad. På vilket sätt är holdem och Omaha olika spel? Citera
MacDaddy Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2007 Jag är förvirrad. På vilket sätt är holdem och Omaha olika spel? oj du ä jäkligt förvirrad tydligen Citera
Beckham Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Djens du är hårdast och grymmast på forumet med dina kommentarer:| Men är du älskad av någon? Han hade den absolut mest intressanta dagboken på forumet innan han la ner den, så ja han e omtyckt Citera
slashyboy Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Sluta lida av FPS på micronivåer utan att ens ha 100 bb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 tiltad? Citera
HookaHey Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Jag brukar då spela Omaha Hold'Em - så jag är fortfarande förvirrad om vad du menar Citera
Recommended Posts