Gå till innehåll

Var spela NL $200+?


draft

Recommended Posts

Hej!

 

Letar "systersite" att spela NL $200 och NL $400 på eftersom det är lite action på dessa nivåer på siten (inom B2B) jag f.n. spelar på.

 

Jag spelar ganska mycket eftersom jag för tillfället har pokern som enda inkomst.

 

Kriterier för nya siten/nätverket är:

 

* Kompatiblet med PT och PAHUD/GT+.

 

* Skattefritt.

 

* "Mycket" spelare på nämnda nivåer (iaf så man kan lira 4-5 SH CG-bord). Vidare skadar det ju inte om det är gott om fisk, hehe...

 

* Jag rejkar över $3-4k per månad så en deal är ju att föredra.

 

* Gärna någon VIP-shop som man kan slaska lite i.

 

Obs! Inte stars eller party!

 

Nån som har något förslag med tillhörande motivering?

 

F.n. lutar det åt ongame eller ipoker, dock vet jag ej vilken site...

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man vill väll inte locka ytterligare en yrkesgrinder till siten man spelar på.

 

Rädd för lite motstånd? ;-)

 

Näedå, men eftersom det lutar åt ipoker eller ongame så kanske någon vänlig själ (affe) kan joina mig även om han spelar på samma nätverk?

 

varför inte partypoker?

 

Lite olika anledningar. Har spelat en del där och borden är väldigt TAGigga på NL $400. Vi snackar 25/18 i snitt, hehe. Sen har jag redan konto både där och på empire så svårt med RB. Postade ett inlägg på rakebackreview.com för nåt halvår sedan och fick inte mycket napp...näe, inte party helt enkelt.

 

Prova everest så blir du nog nöjd!

 

Var faktiskt den siten jag började på en gång i tiden men som EAK och checkamat sa så är det inte skattefritt. Jag vet inte hur stor vikt man ska lägga i det men det känns bra att ha rent mjöl i påsen ;-)

 

UK-Betting

 

Ok, lite motivering skulle inte va fel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Ongame och iPoker fanns det hyffsade deals på skattefria siter men de har förbjudit affar att signa upp folk med RB nu vad jag vet.

 

(På TowerGaming inom Ongame kan du få en hyffsad oändlig reloadbonus men det är skatt på den siten om det avskräcker.)

 

Crypto har bra action på nämnda nivåer och väldigt bra deals på vissa siter (t.ex Betsafe och UKbetting som båda har månadsbonus och annan återbetalning). Crypto är väldigt tight som b2b.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Ongame och iPoker fanns det hyffsade deals på skattefria siter men de har förbjudit affar att signa upp folk med RB nu vad jag vet.

 

Möjligt att det är förbjudet men det hindrar inte att det finns :) Mer än så är det inte speciellt smart att diskutera eftersom det är rätt otillåtet här såvitt jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, lite "uppdatering" från min sida.

 

Ongame:

 

Blivit erbjuden 35-40% RB (beroende på hur mycket man rejkar) på en skattefri site med tillhörande $600 bonus. Ingen VIP-shop men man samlar poäng inför något.

 

Ipoker:

 

Blivit erbjuden 35% RB på en skattefri site med tillhörande $600 bonus. Ingen VIP-shop men är tydligen på G.

 

Crypto:

 

Blivit erbjuden 30% RB på en site. Vet inte än om den är skattefri men den har $200/monthly utan krav på insättning. VIP-shop vet jag inget om.

 

Bryter denna post mot forumets regler så ta bort den!

 

PAHUD/GT+ är program som gör att man ser stats direkt på borden.

 

Prima anses väl rätt "hårt" på $2/4 va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prima anses väl rätt "hårt" på $2/4 va?

 

Näe, tycker det är en myt. Tycker inte jag iaf. Bara du håller dig ifrån FTP och stars så är det flesta sajter rätt mjuka.

 

Bäst vore väl att signa på alla sidor och prova. Har själv deg på de flesta av sajterna du snackar om, och spelar efter var riggen är bäst för stunden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Näe, tycker det är en myt. Tycker inte jag iaf. Bara du håller dig ifrån FTP och stars så är det flesta sajter rätt mjuka.

 

Bäst vore väl att signa på alla sidor och prova. Har själv deg på de flesta av sajterna du snackar om, och spelar efter var riggen är bäst för stunden.

 

Ok, primas NL $400 har jag ingen personlig erfarenhet av. Har spelat lite på B2B, stars, party och crypto (2/5 på crypto iofs).

 

Ska nog prova vingarna både på ongame och ipoker om jag nu inte får in världens luft under vingarna på det första nätverket, peppar, peppar :-P

 

B2B och stars är som natt o dag, hehe...!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, lite "uppdatering" från min sida.

 

Ongame:

 

Blivit erbjuden 35-40% RB (beroende på hur mycket man rejkar) på en skattefri site med tillhörande $600 bonus. Ingen VIP-shop men man samlar poäng inför något.

 

Ipoker:

 

Blivit erbjuden 35% RB på en skattefri site med tillhörande $600 bonus. Ingen VIP-shop men är tydligen på G.

 

Crypto:

 

Blivit erbjuden 30% RB på en site. Vet inte än om den är skattefri men den har $200/monthly utan krav på insättning. VIP-shop vet jag inget om.

 

Bryter denna post mot forumets regler så ta bort den!

 

PAHUD/GT+ är program som gör att man ser stats direkt på borden.

 

Prima anses väl rätt "hårt" på $2/4 va?

Hur vart du erbjuden 35% rb på ipoker? Tycker det verkar helt omöjligt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...