Gå till innehåll

Mastercard - problem deposit


Zara

Recommended Posts

JAG har ett Siba Mastercard med några lappars kreditgräns.

 

Jag har använt detta kort för att sätta in pengar på neteller. Jag sätter in på kredit då detta är mitt enda kort och det fungerar bra för mig, så skippa den diskussionen tack.

 

Men nu fungerar inte insättningen till neteller. Inte heller till något b2b skin och inte heller till heypoker. JAg har varit i kontakt med resurs bank som har uträttat detta kort, men dem kan inte svara på detta. Allt ser bra ut, jag har kredit kvar att handla för så dem hänvisar till sidorna jag försöker sätta in pengar på istället. Neteller är tydligen spärrat då det är en amerikansk sajt.

 

Någon som haft detta problem och lyckades lösa det??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fårvånar mig inte, eftersom det är skyhög kostnad för företaget att ta emot betalning från kort med kredit. Normalt är de ju några kronor när nån betalar med kort i tex en tobaks affär.... men när någon kommer och handlar med kreditkort så blir de det 10dubbla typ...affärsinnehavaren får stå för nånslags extra kostnad+ränta på köpet.

 

Så vi nekade folk handla med kreditkort, problemet var bara att man inte ser nån skillnad på alla kort, vilka som är kredit vilka inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått för mig att pokersiter inte tar emot insättningar som är på kredit utan bara om dom kan dra pengar direkt från kortet. Fast säkert bara jag som är ute och cyklar som vanligt

 

de är logiskt de me(men vet inte, så ides inte nämna)...men tillsammans med höga avgifter på just kredit..så förvånare de inte mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars tar Master.... Men För tusan, strunt i att spela på kredit, Typ värsta raken innan du sätter dig vid bordet ens.

 

Tack för alla svaren även om inget av dem nu löste mina problem...

 

Jag betalar ingen ränta på detta kort så länge jag betalar tillbaka skulden inom 2 månader vilket jag inte har några problem med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...