Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tja. Ska testa lite nya grejjer nu täntke jag. Skall för första gången på mycket länge spela lite cash. Har nämligen hållt mig till sngs väldigt länge.

Kör först en veckas testperiod. Nivån kommer att vara Nl200 vilket kommer innebära grov skottning för mig då rullen innehåller 1500$ som jag avsatt för cashgame nu. Kommer bara att buya in för 100dollar per bord. Väcker kanske en del kommentarer menmen. Syftet är att se hur det går på cash samt att testa nivån för att se omd et är värt att lägga ner mer tid där.

Aja nu kör vi.

hmm. kommer kanske slänga upp någon intereesant hand också.

Oj glömde nästan. Enda pengamässiga syftet är att gå plus minst 400dollar denna veckan. Är ju som sagt mest en testperiod.

Okej, let´s go. Första sessionen.

Postad

Nej allså, usch fy, detta gick inte alls smidigt, bakc akasnek 250 idag till. Många tunga potter. Det slog mig nu att det r ingen ide att försöka sug på NL200 utan ordenltig rulle, så hädanefter går jag tillbaka till sngs, Iaf för ett tag till. Startar nog en serilsare sngdagbok imorrn ev. Ska försöka att inte slaska iväg så många dagböcker.