Gå till innehåll

Vichyn & Co i Barcelona 21-30 maj!


Vichyn88

Recommended Posts

okej =)

jag spelar precis överallt, likt dapine har jag svårt att bestämma mig för vad jag har mål och jag byter rätt mycket mellan holdem och plo samt olika sajter.

just nu är det dock lite fl midstakes på parbet för att samla poäng till en tv:-D

 

Har varit ganska kall i år dock, saknar redan slutet på förra året ;)

 

hitta klonken i barca nu!

 

Okej, njae samma här lite. Har inga direkta mål, jag bara kör. Hehe. Det låter fint lycka till med ihopgrindandet av tvn då ;).

Tack ska försöka, har inga direkta förväntningar dock, inte lirat alltför mkt live och inte i närheten av dem hära summorna heller, så vi får se:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

IM123. Du vet inte va det är för uppgraderingar dom gör nu ? Tänkte börja lira igen efter ett uppehåll men funkar inte

 

 

Vet inte men det stod på hemsidan att det var en "större" uppgradering så hoppas dem har förbättrat lite grejer. Samma här har försökt logga in sen 12 men de funkar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vichyn88; Spelade du i KFUMs A-lag förra året? Isånnafall har vi garanterat spealt mot varandra :]

 

 

Jag var med 2-3 matcher på bänken fick lira 1 period hehe. Spelade mest i div 3 laget.. Du lirar i Onyx förstår ja? Synd att ni missa kvalet men bra för oss i.o.m. att Thomssen kom hit ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var med 2-3 matcher på bänken fick lira 1 period hehe. Spelade mest i div 3 laget.. Du lirar i Onyx förstår ja? Synd att ni missa kvalet men bra för oss i.o.m. att Thomssen kom hit ;)

 

Ah okej, aa precis spelar i ONYX. Klart Henke blir en förstärkning för er, synd att han flyttar. Jobbar ihop med honom och är en av mina närmsta vänner ;[

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tänkt att spela €200, €300 och €500 NL freeze samt en €300 PL freeze. ChampionsLeague finalen går dock samma dag som PL-eventet så vi får se hur det löser sig på ett bra sätt.:-)

 

Exakt samma som här då :) Ofan, hade jag inte en aning om. Den missar man ju inte det är ju helt klart. 27maj lirar ju Barca-Getafe med, den är ju ett måste i varje fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir det o klönka Falun Mårten!

Sen komma hem o skryta på träningarna när du har rivrat in nötterna HU i 500euro-turren!

 

PS. Glöm inte o stejka. DS8-)

 

Haha japp först blir det att klönka i Falun;)

Aaa det skulle va skönt, kommer nog inte hända dock, hehe.

 

Det blir inget stejkande för din del, kan jag lika gärna kasta pengarna i ån eller liknande :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar fortfarande, I Färjestaden nuförtiden. Var väl 5 år sedan jag lirade i KFUM. Ni kan fråga Danne eller Jocke eller prästen vem jag är... ;-)

 

Ofan! Grattis till avancemanget får man väl säga. Har hört talas om nån pokersnubbe i Färjestaden som bodde här förut, Mårten heter du va?:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...