frirullare Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 ***** Hand History for Game 000000000866956 ***** Fort Nelson Texas Hold'em NL $0.1/$0.2 Seat 8 is the button Total number of players: 6 Seat 3: Froll (20.31) Seat 6: evasive (14.01) Seat 8: Proket (8.69) Froll posts small blind (0.10) evasive posts big blind (0.20) ** Dealing down cards ** Dealt to Froll [ 9c 9h ] Proket folds. Froll bets (0.50) evasive calls (0.40) ** Dealing flop ** [ Td 3h 2s ] Froll bets (1.20) evasive calls (1.20) ** Dealing turn ** [ Tc ] Froll bets (3.60) evasive calls (3.60) ** Dealing river ** [ Kh ] Froll checks. evasive is All-in (8.61) Froll ????????? Borde kanske bettat själv på river, hoppades på rundcheck. Känns som antigen missat drag eller 10. I och med att fi synde turn så känns det som en 10a. Kanske pocket 9 eller lägre. Vad ska jag göra? Citera
jojje2k Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Borde kanske bettat själv på river, hoppades på rundcheck. Är det som bluff vi bettar då eller? Kanske pocket 9 eller lägre. Inte synar han flop och turn för att han tror att du bluffar för att sedan försöka bluffa bort dig? Citera
RoopzY Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Vad ska han ha för drag, som han kan syna floppen med? Jag hade nog checkraisat floppen 50% och höjt som du gjorde 50%. Visst kan han bluffa, (jag har fisknote på honom) men det är alltför ofta som han sitter på en tia, för att du ska kunna syna. Förövrigt Simbapoker är en riktigt bra sajt. Citera
jojje2k Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Jag hade nog checkraisat floppen 50% och höjt som du gjorde 50% HAHAHAHAHAHa jag förstår inte varför alla vill bluffa med troligtvis bästa handen hela tiden? Citera
frirullare Postad 14 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2007 Är det som bluff vi bettar då eller? Inte synar han flop och turn för att han tror att du bluffar för att sedan försöka bluffa bort dig? 1, som stoppbet, utan 10 kommer han inte att re-raisa och med pocket lägre än 10 betalar han nog av. Mest troligt är ändå kanske A2, A3, A4, A5? Citera
frirullare Postad 14 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2007 Vad ska han ha för drag, som han kan syna floppen med?Jag hade nog checkraisat floppen 50% och höjt som du gjorde 50%. Visst kan han bluffa, (jag har fisknote på honom) men det är alltför ofta som han sitter på en tia, för att du ska kunna syna. Förövrigt Simbapoker är en riktigt bra sajt. Det har jag också! Vet inte riktigt hur han tänker ibland. Han lyckas alltid förlora pengarna på något sjukt konstigt sätt. Om han limpar så foldar han inte för något preflop. Har han satsat lite i en pott är han typ potcommited... Citera
RoopzY Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Jojje2k, Har jag sagt ett ord om bluff? (förutom visst han kan bluffa) Det jag menade var att checkar vi o han betar, så vill jag få ut information genom att höja (synar han så är vi slagna). Ett bet är för att inte ge honom gratiskort och ta potten direkt. Citera
Badjes Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Höjja för information på ett torrt bräde är riktigt dåligt utan stenhård read. Cbetta och c/c ner ett bet så länge inget A faller verkar som en bra linje. Raise till 0.80 pre också Citera
Recommended Posts