skalle88 Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Vart hittar jag det? Böcker, internet? SnG eller CG spelar ingen jätteroll även om jag är mer inne på CG nu. Skulle vara kul om nån kunnig hade lust att snabbt ge tips om hur man bör balansera olika linjer som när man checkraisar osv. Spelade tidigare idag med framgång men använde då mkt checkraisar och raisar både för värde men ofta som bluffar. Började gundera på om jag spelade för många linjer och om jag spelade för komplicerat.. Citera
JENZOER Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Det finns en intressant avsnitt om HU i harringtons andra bok Citera
vetgirig Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Lär dig SAGE - http://www.cardplayer.com/magazine/article/15250 Här kan du hitta lite mera om att spela HU: http://pokerforum.nu/forum/forumets-baesta-inlaegg/22008-laenksamlingen-foer-oss-som-spelar-sngs.html Citera
skalle88 Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2007 tack för länkarna och visdomsorden.' har bara ett par frågor till;) Finns det pengar att tjäna på HU (klart det finns) i jämförelse med att grinda FR. Vad har ni för synpunkter på det? Större varians antar jag. Stämmer det att HU spel utvecklar ens spel och förmåga att läsa motståndare? Ps. kommer lite HH's snart ni gärna får såga och kritisera! Citera
kfluffie Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Finns det pengar att tjäna på HU (klart det finns) i jämförelse med att grinda FR. Vad har ni för synpunkter på det? Större varians antar jag. Tror nog det är mer pengar inom FR än inom HU. Men blir du bäst så finns det pengar att tjäna inom HU, men tror det är lättare inom FR dock. Stämmer det att HU spel utvecklar ens spel och förmåga att läsa motståndare? Jovars, det är nog inte helt omöjligt om du lägger manken till. Går nog på FR med men i HU är det samma lirare som man möter och då måste man sätta sig in i det hela ... Citera
Recommended Posts