Flesh2Flesh Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Personligen har jag haft stor nytta av att läsa vissas dagböcker och lärt mig hur de spelar... En annan sak är om man är riktigt känd, då spelar det ingen roll om nicket är outat eller inte för man kan utgå från att fi vet vem man är och kan ta in den variabeln i sitt tänk på ett helt annat sätt än om man vet att ca 2% av fi's vet vem man är.... Citera
honest99 Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 När man gör en film här så lämnar ut hur man spelar och tänker. Om ens motstånd får se detta kan det ge dem ett visst övertag. Tänkte vi kan diskutera kring för och nackdelarna med att ens motstånd ser hur man spelar. Spelar man ett statiskt spel så kan det ju inte vara bra att motståndarna känner till hur man spelar. Är man istället dynamisk och snabbt anpassbar spelar det säkert ingen större roll. Det viktigaste tror jag långsiktigt är att bästa sättet att lära sig något, är att försöka lära ut! (Det kan man givetvis göra utan att lämna ut nick) Jag är i alla fall honest (men vem bryr sig? ) Hoppas på många fina filmer (med eller utan nick). Citera
Recommended Posts