Badjes Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 skulle CCat eller lett ut igen. Om han inte är floatgalen då är väl cr ett alternativ. Citera
jojje2k Postad 12 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2007 Jag förstår inte varför vi skulle vilja CRAI:a? Han kan väl omöjligt syna med en sämre hand? Citera
Jerico Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Utan read skulle jag skjuta igen för lite FE mot AJ och för värde om fi är synig av sig. Citera
back Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Jag förstår inte varför vi skulle vilja CRAI:a? Han kan väl omöjligt syna med en sämre hand? Du får FE mot bättre händer, du får värde mot drag som kan syna, du kan redan ha bäst hand men kombinationen av dessa tre gör att crai är bäst, enligt mig. Citera
Floo84 Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Utan read skulle jag skjuta igen för lite FE mot AJ och för värde om fi är synig av sig Citera
Recommended Posts