Gå till innehåll

Balansera Det Nya Inforaise!


mgps

Recommended Posts

hahahaha pokerspelare.

 

 

nu börjar det tjatas om att balansera i varenda tråd precis som det tjatades om att ej raisa för info tidigare i var och varannan tråd.

 

 

ett tips:

balansera sitt spel mot NL25-muppar som man aldrig möter 2ggr är inte bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha pokerspelare.

 

 

nu börjar det tjatas om att balansera i varenda tråd precis som det tjatades om att ej raisa för info tidigare i var och varannan tråd.

 

 

ett tips:

balansera sitt spel mot NL25-muppar som man aldrig möter 2ggr är inte bra.

 

fyllo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha pokerspelare.

 

 

nu börjar det tjatas om att balansera i varenda tråd precis som det tjatades om att ej raisa för info tidigare i var och varannan tråd.

 

 

ett tips:

balansera sitt spel mot NL25-muppar som man aldrig möter 2ggr är inte bra.

 

vad vill du ha sagt som ingen redan vet?

Balans och manipulation är enligt mig mkt viktigt mot duktiga och uppmärksamma och ofta aggressiva spelare.

 

Att man inte behöver balansera linjer så mkt på NL25 tror jag de flesta har koll på.

 

tack för tipset iaf, känns som jag äntligen kan lycka stoppa alla läckorna i mitt spel:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad vill du ha sagt som ingen redan vet?

Balans och manipulation är enligt mig mkt viktigt mot duktiga och uppmärksamma och ofta aggressiva spelare.

 

Att man inte behöver balansera linjer så mkt på NL25 tror jag de flesta har koll på.

 

tack för tipset iaf, känns som jag äntligen kan lycka stoppa alla läckorna i mitt spel:shock:

 

preics men folk sitter ju och tjtar om balans i NL25-spel och micro-SNGs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

preics men folk sitter ju och tjtar om balans i NL25-spel och micro-SNGs.

 

mm visst blir man förbannad! Typ att man vill se dessa människor lemlästas i granatexplotioner:? .

 

Sluta hyperventilera och använd inte stor bokstav i varje ord och posta förfan inte ett inlägg som inleds med "hahahahahhah pokerspelare!! (din maniske fan)" och följ upp med en mängd självklarheter som försöker bevisa din egen storhet och avslutas med ett "ovärderligt" tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för övrigt är du väl kungen av "no shit sherlock"-inlägg.

 

Är på lite dåligt humör efter att ha jobbat en hel dag utan sömn men vad fan vet du egentligen om nånting? Varför skriver du nånting alls nånstans? Jag kan föreställa mig ditt töntarsle sitta vid datorn i mörkret och önska att dina gamla vänner hade stått ut med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...