mgps Postad 12 Maj , 2007 Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 hahahaha pokerspelare. nu börjar det tjatas om att balansera i varenda tråd precis som det tjatades om att ej raisa för info tidigare i var och varannan tråd. ett tips: balansera sitt spel mot NL25-muppar som man aldrig möter 2ggr är inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 12 Maj , 2007 Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 hahahaha pokerspelare. nu börjar det tjatas om att balansera i varenda tråd precis som det tjatades om att ej raisa för info tidigare i var och varannan tråd. ett tips: balansera sitt spel mot NL25-muppar som man aldrig möter 2ggr är inte bra. fyllo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 12 Maj , 2007 Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 hahahaha pokerspelare. nu börjar det tjatas om att balansera i varenda tråd precis som det tjatades om att ej raisa för info tidigare i var och varannan tråd. ett tips: balansera sitt spel mot NL25-muppar som man aldrig möter 2ggr är inte bra. vad vill du ha sagt som ingen redan vet? Balans och manipulation är enligt mig mkt viktigt mot duktiga och uppmärksamma och ofta aggressiva spelare. Att man inte behöver balansera linjer så mkt på NL25 tror jag de flesta har koll på. tack för tipset iaf, känns som jag äntligen kan lycka stoppa alla läckorna i mitt spel:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 12 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 vad vill du ha sagt som ingen redan vet?Balans och manipulation är enligt mig mkt viktigt mot duktiga och uppmärksamma och ofta aggressiva spelare. Att man inte behöver balansera linjer så mkt på NL25 tror jag de flesta har koll på. tack för tipset iaf, känns som jag äntligen kan lycka stoppa alla läckorna i mitt spel:shock: preics men folk sitter ju och tjtar om balans i NL25-spel och micro-SNGs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 12 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 för övrigt är du väl kungen av "no shit sherlock"-inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 12 Maj , 2007 Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 preics men folk sitter ju och tjtar om balans i NL25-spel och micro-SNGs. mm visst blir man förbannad! Typ att man vill se dessa människor lemlästas i granatexplotioner:? . Sluta hyperventilera och använd inte stor bokstav i varje ord och posta förfan inte ett inlägg som inleds med "hahahahahhah pokerspelare!! (din maniske fan)" och följ upp med en mängd självklarheter som försöker bevisa din egen storhet och avslutas med ett "ovärderligt" tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 12 Maj , 2007 Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 för övrigt är du väl kungen av "no shit sherlock"-inlägg. Är på lite dåligt humör efter att ha jobbat en hel dag utan sömn men vad fan vet du egentligen om nånting? Varför skriver du nånting alls nånstans? Jag kan föreställa mig ditt töntarsle sitta vid datorn i mörkret och önska att dina gamla vänner hade stått ut med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 12 Maj , 2007 Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 ta det lite lugnt med dom personliga påhoppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 12 Maj , 2007 Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 ta det lite lugnt med dom personliga påhoppen påhoppen är välgrundade. killen har fört nån slags hatkampanj mot mig i två veckor nu och denna posten är dum nog att bannas för. helt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 Maj , 2007 Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 Brus-gränsen uppnådd. Vill ni diskutera balanserande seriöst så starta en ny tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts