Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

(Ja, jag vet, alla frågor jag ställde, stälde jag till Mikka. Jag rår inte för att jag är man)

Om bara C-J svarat spontan ngn gång på de öppna frågorna så hade man kanske märkt att han oxå var med.

Vad har hänt med bok-recensionerna?? ..är det ingen som köper in böcker till Ola längre :(

Det känns som om det är färre å färre som kommenterar programmen.. är det så att tittarsiffrorna sjunker? Varför inte släppa lösenorden till frirullarna i avsnitten så att fler tittar (inser problematiken med att ni spelar in programmen långt tidigare, men med lite framförhållning så..).

Postad
Funkar inte i Wndows Mediaplayer. Jag har VCL media player med men vet inte hur jag ska öppna länken i den?

Någon som vill förbarma sig över en nörd gällande teknik :oops:

haha brukar inte kommentera folks språk och liknande men detta var ju för kul :-) Nörd gällande teknik är det en sån som är cool utanför teknikvärlden då? För nördar i allmänhet brukar ju förknippas med teknik.

Du kan väl gå genom fan-tv eller poker.se som man brukar göra funkar inte det?

Postad
haha brukar inte kommentera folks språk och liknande men detta var ju för kul :-) Nörd gällande teknik är det en sån som är cool utanför teknikvärlden då? För nördar i allmänhet brukar ju förknippas med teknik.

Du kan väl gå genom fan-tv eller poker.se som man brukar göra funkar inte det?

Inte provat. Slö. :-P