laewl Postad 16 Juni , 2007 Rapport Postad 16 Juni , 2007 bra jobbat oscar:D , men jag var ju då strået vassare med mina 695 kr plus:D P.S jag sa att jag skulle sjunga om rösten höll, men den gjorde ju inte det;) Citera
KungKroon Postad 16 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2007 Inte lirat nätpoker på några dagar nu, och måste medge att jag inte ens är särskillt sugen... Lirar nog kvällskvisten kl 22 och snabbisen kl 23 ikväll iaf, så får vi se hur det känns.. Citera
KungKroon Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2007 Kanske skulle ta tag i livet och börja skriva här igen... Har iaf c a 5000 sek nu SvS nu, men lirar knappt nåt.. När jag väl lirar så blir det nästan bara omahaslask.. ORK!? Citera
laewl Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 men sluta lipa och gö något med ditt liv ist , du är ju så lat att du t.o.m glömde bort att komma ihåg vilken dag det var jag fyllde år, så du ringde och frågade vilken dag det var samma dag jag fyllde, det var många ord i följd!!, nu vet alla vilket svin du är!! Citera
Recommended Posts