stenarn Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Fanns ingen tråd om detta program så jag startar upp en. Kan inleda med en fråga: Jag har bara kört testversionen och jag kan då inte skilja SH från FR, kan man det med fullversionen? Citera
Othello Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Det beror på site. På Stars kan den inte skilja dem åt, så då får man konvertera manuellt genom att gå in i "database maintance" och konvertera sessionerna till 6-max, 5-max eller 1 on 1. På full tilt blir de dock separerade automatiskt. Citera
davelin Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 är detta nåt som är värt att införskaffa för en småspelare? spelar 2 bord PLO30 runt >15h i veckan,, har haft office till mitt gnetande på NLT200 - NLT500 på SvS o tyckt det hjälpt mej väldigt mkt... Citera
stenarn Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2007 Hur får man det att fungera med GT+ (om det nu går). I annat fall, vilka tilläggsprogram stödjer det? Citera
AdslVerbe Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Hur får man det att fungera med GT+ (om det nu går). I annat fall, vilka tilläggsprogram stödjer det?Undrar jag med. Eller finns det någon bättre tråd? Citera
Recommended Posts