Gå till innehåll

Ställe i sthlm för unga pokerspelare


pokerbrat

Recommended Posts

Ja verkligen bra svar på frågan! Man undrar vad han är ute efter.. En pokerklubb som riktar sig enbart till minderåriga? Eller kanske ett internetcafé?

 

Det fanns ett inlägg till där emellan som är borttagen pga spam. Därav att det ser lite struligt ut, eftersom han hänvisade till det inlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om det finns något ställe i centrala stockholm där man kan träffa andra pokerspelare som är under 18 år??? Om det finns var ligger det? Mkt tacksam för svar.

 

//pokerbrat

 

Du kan ju sätta dig på ett bibliotek och läsa lite pokerböcker och vänta till den dagen du fyller 18 år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är bara 15 bast, där ligger problemet

 

Just det som är problemet.

Tror ingen pokerklubb vill släppa in dig, samt antalet 15-åringar som spelar poker seriöst är nog rätt få.

 

Enda jag kan komma på är att maila Cosmopol lite snällt och fråga, de brukar kunna vara rätt flexibla. :roll: Där finns en del pokerspelare du kan bekanta dig med. Även lånehajar ska det finnas om du skulle behöva låna lite pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade det varit "på min tid" (mao typ 25år sen) hade jag svarat: ungdomsgården i ditt område. Men eftersom alla sådanna är stängda sedan 1900kallt och det inte finns ngn större vinst i att driva privata ställen för ungdommar under 18år så blir nog ändå svaret cafe´ eller bibliotek. Eller hemma hos ngn.

Eftersom alla gråa klubbar i landet brukar ha en åldersgräns på 20 eller så finns ju inte heller det allternativet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta känns you lite träffande. Kanske inte bara poker man träffar på dock....

 

"Young man, there's a place you can go.

I said, young man, when you're short on your dough.

You can stay there, and I'm sure you will find

Many ways to have a good time.

 

It's fun to stay at the y-m-c-a.

It's fun to stay at the y-m-c-a.

 

They have everything for you men to enjoy,

You can hang out with all the boys ..."

 

Men seriöst.. Är du 15 skall du inte alls spela poker, mer än på rasterna mellan lektionerna för en tjuga eller två. Oroa dig för vilket gymnasium du skall välja istället. Det är viktigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...