Robbie Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Är det bara jag som har problem med att klienten alltför ofta fryser till några sekunder och slutar med att jag foldar ett par nötter och sitter ut på 6 av 9 bord? Eller är det nåt allmänt problem på b2b? Citera
Ängeln17 Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 B2B är samma som SvS kör va. För där har jag ibland det problemet . Citera
heimdall87 Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Händer titt som tätt. Tror att det är nåt tekniskt problem som uppkommer när dom riggar för många bord samtidigt, serverna klarar helt enkelt inte belastningen. Citera
Luca Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Händer titt som tätt. Tror att det är nåt tekniskt problem som uppkommer när dom riggar för många bord samtidigt, serverna klarar helt enkelt inte belastningen. HAHAHAHAHA. Så måste det ju vara. Händer mig normalt just innan jag ska slå igen en perfekt fälla med nötterna - resultat autofold. Praktiseras enligt min erfarenhet av alla siter/klienter Citera
Recommended Posts