Sladdafan Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Har sett jättemånga handanalyser med hero från flera olika pokersidor. Så jag undarar vem är han egentligen? Spelar ofta rätt högt så det måste bara en bra spelare? Kan de va Dan Glimne eler ngt annt av proffsen? Tack för förhand=) Citera
Bojen Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 LoooooooooooooooL. Vilka siter kan man raila han på? Citera
ludomir Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Haha, den där hjälten verkar vara en riktig TOKGRINDER Citera
Billgren Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Haha, under min första vecka på pokerforumet undrade jag samma sak! Citera
Bikern Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Jag fick veta bara förra veckan vem han var!! Kopplade det inte först med sen efter man såg Heroes, så var det ju självklart. Hero Nakamura, Japansk superhjälte/Pokerproffs och eftersom han kan resa i tid och rum så har han möjlighet att vara med i nästan ALLA hand historys. Citera
emilio_15 Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Jag fick veta bara förra veckan vem han var!! Kopplade det inte först med sen efter man såg Heroes, så var det ju självklart. Hiro Nakamura, Japansk superhjälte/Pokerproffs och eftersom han kan resa i tid och rum så har han möjlighet att vara med i nästan ALLA hand historys. fyp Citera
Matteprof Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 lol Men som svar på frågan så översätter hand historyn ens eget nickname till HERO för att man ska slippa exponera sitt nickname när man diskuterar handanalyser Citera
Sladdafan Postad 9 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2007 lol Men som svar på frågan så översätter hand historyn ens eget nickname till HERO för att man ska slippa exponera sitt nickname när man diskuterar handanalyser Okej Tack då vet jag Citera
HenkeHero Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 lol Men som svar på frågan så översätter hand historyn ens eget nickname till HERO för att man ska slippa exponera sitt nickname när man diskuterar handanalyser Det är ju jag ju! Citera
benknackan Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Jag fick veta bara förra veckan vem han var!! Kopplade det inte först med sen efter man såg Heroes, så var det ju självklart. Hero Nakamura, Japansk superhjälte/Pokerproffs och eftersom han kan resa i tid och rum så har han möjlighet att vara med i nästan ALLA hand historys. Oj oj så rätt bättre förklarat kan det ju inte bli btw Heroes är sååå grymnt Citera
Bikern Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Oj oj så rätt bättre förklarat kan det ju inte bli btw Heroes är sååå grymnt Citera
nizze Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 När vi lika håller på kan man ju fråga sig vart orten "Abonnerad" är... ser en massa bussar som går dit, så de bör ju vara i närheten? Citera
yone Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 När vi lika håller på kan man ju fråga sig vart orten "Abonnerad" är... ser en massa bussar som går dit, så de bör ju vara i närheten? Ja, och orten "ej i trafik"? Nämen seriöst så är det inte samma sak att missta sig med bussar och "abonnerad" som poker och "HERO" då hero i sig inte har någon som helst pokerbetydelse förutom den som har skapats här på forumet. Citera
Klyka Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Vem är den där General Failure, och varför läser han min hårddisk? Citera
heimdall87 Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Vem är den där Klamydia och hur kommer det sig att min läkare verkar tro att hon och jag sitter ihop? Citera
kaTTla Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 jag skulle kunna tänka mig o ta emot heros rb om han har sådan:mrgreen: Citera
Recommended Posts