Bogust Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Hej! Hand här från B2B's NL200. Har inte tillgång till HH så jag tar den direkt ur minnet. FI är mycket tight, typ 8/16 eller nåt sånt. Jag sitter med ca 220 e och FI har 160. The action: Jag får AhKh CO (FI) bettar 6 euro, Button synar. Jag på BB raisar till 24. FI synar. Floppen kommer upp: KcJc4h Jag bettar 45, FI raisar till 100. Hur gör jag här? Vad slår jag egentligen? Visst, KQ och lite drag...men jag gillar det inte! Citera
TheMooSe Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Hej! Hand här från B2B's NL200. Har inte tillgång till HH så jag tar den direkt ur minnet. FI är mycket tight, typ 8/16 eller nåt sånt.Jag sitter med ca 220 e och FI har 160. The action: Jag får AhKh CO (FI) bettar 6 euro, Button synar. Jag på BB raisar till 24. FI synar. Floppen kommer upp: KcJc4h Jag bettar 45, FI raisar till 100. Hur gör jag här? Vad slår jag egentligen? Visst, KQ och lite drag...men jag gillar det inte! Jag tycker du ska slänga den direkt. Finns så många händer som slår dig imo. Han kan ha floppat 2 par KJ han kan ha JJ 44. Tror inte en så pass tajt spelar kör sådär. Möjligtvis har han AA eller även KK. Troligaste handen är dock JJ. Citera
Pokershark Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Det är nog den enklaste folden som finns. Btw är det jag som missuppfattat nåt eftersom jag sett samma fenomen i många handanalyser? Ni skriver att fi:s preflop höjningar är högre än fi:s volym put in pot vilket verkar lite skumt Citera
Jerico Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 fold... Om han inte har AA eller JJ här blir jag mkt förvånad. 16/8 är skapligt tight, fast skulle såklart vara bra att veta hans agg-factor och övriga tendsenser. Sen så skulle jag slå om lite mer pre (30-ish) eftersom du sitter OOP och det är höjning och syn. Citera
Recommended Posts