Rebonius Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Leendet på läpparna är väääldigt stort när man spelar mot någon tiltad snubbe HU och han fortsätter spela dåligt samtidigt som man tar hans pengar gång efter gång. När han börjar skylla på att man har sådan otrolig tur gång efter gång (om man tex får in pengarna som 80% favorit och han INTE drar ut) och han talar om för en hur mycket man måste ligga back på pokern osv samtidigt som man förstår att han kommer sitta där och skänka pengar länge så går det ett glädjerus genom kroppen. Om jag vinner någon större turnering brukar jag nog inte bli sådär jätteglad. Mest lättad över att man äntligen får gå och lägga sig Morgonen där efter känns betydligt bättre. Citera
tarmac Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Jag blir hysteriskt högljudd när jag spräcker mödomshinna till finalbord, t.ex att man är den som tar ut den 10:de eller 7:de spelaren, brukar ofta bli ett ramaskri som inte är riktigt av denna värld, i min förra lägenhet så vart jag t.om tillsagd av hyresvärden att hålla mig lite lugnare på nätterna. Citera
AnteSvante Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Ja, lite trist kanske det är, men jag vinner hellre så ofta att jag blir avtrubbad, än så sällan att jag blir överlycklig när det väl händer. Nu pratar du säkert om online, men live är det verkligen störigt med folk som skriker och härjar när de drar ut efter att ha fått in degen som fet underdog. Om detta inträffar på turn, och de sen torskar potten på river så är skadeglädjen 100%ig! Detta är alltså ingen anklagelse mot dig, hemma får du skrika hur mycket du vill, ditt inlägg fick mig att tänka på dessa live-skrikare bara. Jo men precis, när jag spelar live så brukar jag hålla mig ganska lugn, även om det såklart blir ett litet "yes" om man drar ut. Men på det stora hela så tycker jag att jag beter mig bra och har fått komplimanger för hur jag haterar mig vid bordet trots min ålder. Citera
Recommended Posts