XarsioN Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Hej, har tidigare lirat NL på svenskaspel, där det är 200 BB som max buy in. Tyvärr suger klienten och jag hade tänkt byta sajt, jag gillar att spela deepstacked så vilka sajter har gott om NL fullring och 200BB som mux buy in(eller mer ) ? MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 har märkt att ladbrokes börjat med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Full Tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Absolute tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Titta på Fulltilt, verkar inte vara något drag alls på fullring (deep) på nivåerna kring 0.5/1$ - 1/2$.... Absolute går tyvärr inte, för rörig klient för ögonen har inte pokerstars några deep-games ? , de har ju turneringar som är deepstacked. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Vegas poker 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Vegas poker 24/7 fan e vegas å absolute samma nätverk? ...läste att vegas va eget när jag signade up Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts