Gå till innehåll

Freeroll SNG:s där man kan vinna 0,25$ eller dyl


Grymme

Recommended Posts

Hej

 

Har för mig att jag läste för ett tag sedan om en sida där man kunde spela "freeroll"-sng:s där vinnaren vann 0,25$ eller något liknande. Någon som minns var det var eller något liknande koncept?

 

Skall introducera flickvännen till poker. Tänkte att det kunde vara en lämplig början för henne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det inte dreampoker eller liknande som har en sådan promotion?

Om det är det så kommer jag ihåg att det var i stort sett omöjligt att komma med i dom pga av alla som samtidigt försökte samma sak, jag skulle själv rekommendera Everest, visserligen får vinnaren bara 0.05$ men det går att spinna vidare på och fungerar som en bra grund. Började själv på dom för två veckor sen och är uppe i 67$ nu så rekommenderar everest för freerollsng, enda negativa är att dom har rätt så sega blindstrukturer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det inte dreampoker eller liknande som har en sådan promotion?

Om det är det så kommer jag ihåg att det var i stort sett omöjligt att komma med i dom pga av alla som samtidigt försökte samma sak, jag skulle själv rekommendera Everest, visserligen får vinnaren bara 0.05$ men det går att spinna vidare på och fungerar som en bra grund. Började själv på dom för två veckor sen och är uppe i 67$ nu så rekommenderar everest för freerollsng, enda negativa är att dom har rätt så sega blindstrukturer

 

 

för litet turmoment och för mkt skill? jobbigt alltså..................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten.. KNIOBes .går det att ställa sig på kö på Everestturneringarna på något sätt...alla är bara upptagna hela tiden?

Samma på Unibet, där det kommer en ny varannan minut eller så. Omöjligt att få chans att spela det blir fullt på en tiondelssekund. Hur fan ska man ta sig in?

 

 

Ps. Unibet är riggat Ds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...