Edling Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Suckar djupt när jag får en sån här hand i detta läge:-) Ca 8bb kvar 1010 6st kvar UTG: Handen känns så marginel här så jag vet inte vad ja ska göra.. Känns som ja borde slänga allt utom JJ+ AK Denna gång pusha jag, knappen syna med QQ och så var det slut på det. Vad gör man igentligen? , fold känns bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Öhm, push. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Edling Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Öhm, push. UTG Push utan tvekan ? Gäller detta även mot 7 spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 UTG Push utan tvekan ? Gäller detta även mot 7 spelare? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Har jag helt fel eller har du ungefär 6bbs kvar? Behöver du tänka? Push även om 10 ä kvar osså väl? Du är desperat, 6BBs och du ska vara blindds handen efter. Du ska vara glad!, bra läga att dubbla upp eller vinna blinds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Edling Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Har jag helt fel eller har du ungefär 6bbs kvar?Behöver du tänka? Push även om 10 ä kvar osså väl? Du är desperat, 6BBs och du ska vara blindds handen efter. Du ska vara glad!, bra läga att dubbla upp eller vinna blinds. Närmare 7bb, men jag vet att jag hadde ca 8bb kvar Antingen det eller så räkna jag fel när jag lirade. Poängen var iaf att ja tänkte 8bb Så jag är inte så desperat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Du har rätt men jag skrev fel , jag vet att jag hadde ca 8bb kvar Så jag är inte SÅ desperat Men fortfarande rätt desperat och push vid 10-manna är fortfarande givet! Vid 6-handed, INSTAPUSH! Om du hade haft knapp/blinds och någon med en liknande stack hade gått all in så hade jag nog också synat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Med sån stack pushar jag utan att tänka .... Börjar ju en ny om man åker som man kan ta revansch i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Edling Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Var går gränsen mellan fold och push ? Rejjsa är uteslutet för mig såvida jag inte har väldigt mkt chips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Med sex spelare kan man i princip aldrig vika TT först in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts