becknish Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 jag har alltid överfört pengar till mitt netellerkonto med banktransfer och det har fungerat exemplariskt tills denna gång då det dröjt sex veckor utan att kontot blivit uppdaterat. jag har varit i kontakt med med deras livechat, ringt dem och även kontaktat mitt lokala bankkontor för att spåra pengarna men jag kommer ingen vart. jag har alla papper och kvitton så det borde ju gå att lösa, men hur? det handlar bara om 200 dollar men ändå Citera
Othello Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Vilken bank har du? Jag hade problem förra gången jag överförde till SEB och det tog ett tag. En kompis överförde dock till sitt bankkonto på Handelsbanken utan problem för någon vecka sedan. Citera
becknish Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 bergslagens sparbank, det är en enskild bank som samarbetar med swedbank typ. fast jag skulle överföra pengar från bankkontot till neteller. de från mitt lokala kontor får assistans av en bank i stockholm att överföra pengar till barclys eller nåt i england. netellersupporten säger att banken i england inte fått pengar för då uppdaters mitt konto direkt. supporten sa också att om inte jag får in pengar på mitt netellerkonto förs de till baka till mitt transaktionskonto men det har de inte gjort. det har däremot dragits av pengar från mitt konto inkl diverse avgifter för överföringen. Citera
becknish Postad 12 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2007 fick det här mailet av netellers support. väldigt juste av dem att ge mig pengarna. Your funds never did arrive into our account with Barclays bank; it might be because you wired USD. USD funds must pass through the United States and with the latest legislation passed your funds could be held or rejected. I will credit the $200 to your account, for future wires please convert to Euro at your bank before sending the wire as Euro funds will not need to go through the U.S. Treasury. Citera
Recommended Posts