Pepperpum Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Jag har precis återvänt till Everest från en sejour runt om i världen, men har upptäckt att tydligen så har kraven ökat vad gäller datorns prestanda. Min burk har 2mb ram, 2.66gHz och har en 100mb/s-lina, men det verkar inte riktigt räcka för multitabling: 3 bord: oftast hinner jag agera innan tiden är ute 4 bord: korten hinner delas ut till alla ungefär hälften av gångerna innan min tid är ute 5 bord: jag hinner få mitt första kort och ibland hinner även killen till vänster få sitt första innan tiden är slut Min fråga till er alla är: Hur starka datorer har ni nu för att kunna köra den nya klienten? Citera
Pepperpum Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 Haha! Vadå, kan man inte använda sin gamla Amiga 500 till poker? Usch, vad dåligt! Jag får väl fortsätta lira mitt gamla Sensible Soccer istället för poker då... Citera
Lodnert Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Du menar inte 2gb ram?.. 2mb e lite för lite, annars lär det ju vara graffekortet som är föråldrat om grafiken buggar. Citera
heimdall87 Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Kan även vara en liten hamster som bränt fast på moderkortet. Citera
Recommended Posts