TWHYESSON Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Info: Vi är många som spelar sit & goes. Varför inte köra en dagbok tillsammans med information om vem vi är, vart vi spelar samt mål & resultat? Medverkan: För att vara med i dagboken måste man uppfylla vissa krav; Ha med lite grundläggande information om sig själv, karrär & sitt spel på första sidan. 1 gång per vecka ( söndag kväll ) presentera statistik & resultat från den vecka som gått. Använd hagbards excel ark som är gratis eller helst Tourney manager 1 gång per månad presentera sammanställd info för månadens spel samt kommande månads planerade mål. Hur: För att vara med på första sidan måste ni maila pma mig det som krävs. Mall: Vi får försöka utarbeta en mall tillsammans så att vi kan presentera resultat mer lättöverskådligt! Medverkande: TWHYESSON Vem är jag? En kille som fr.o.m Maj 1 skall försöka sig på en semipro karriär inom pokerlivet. Räkningar betalas av arbete, livets lyx skall betalas av pokern! Vad spelar jag ? SNGS. Skall lära mig lite NL och HU SNG senare. Vid sng spel håller jag till på $15-30 dollars nivån. Bankrulle Ointressant egentligen. MÅL FÖR MAJ MÅNAD SNG..........: 2000 ROI...........: 8% $/Dag........: 82 Vinst.........: $2569 VPP...........: 10000 PUNKIS [ HTOR ] Vem är jag? industriarbetare född 79 som bor med hund(staffordshire bullterrier) och gravid sambo.... haft en omahadagbok här inne innan men nerlagd då jag spelat bort det mesta av "nätrullen".... dock sparat kanske 30k sek i fonder av pokervinster! Köpt nytt hus med tillträde slutet av oktober och födsel uträknat till början av november.... Vad spelar jag? Sit´n´goes på Pokerstars mestadels, just nu 16$ kör upp till 12stk per set men oftast runt9-10... passar bra på 24" Citera
TWHYESSON Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 Börjar lira dagens första. 7 st 16 och 3 st 27or.. Citera
nolfie Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Verkar väldigt intressant, men jag har en fråga. Om jag skaffar TM måste jag använda mig av typ PT också för att få det att funka eller räcker det med TM för att bokföra sina resultat? Citera
TWHYESSON Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 PT bokför inte sngs lika bra som Tourney Manager.. Allt du behöver e TM Citera
TWHYESSON Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 Gick rätt hyffsat första settet idag och man har redan överskridit dagsmålet. Nu blir det nog inte mer spel förrän ikväll. Känner ingen direkt press att spela då jag plussat. Samt att det e mer ev+ lite senare då spacegravy kommer på. Nitade han ur flera igår. SNG..........: 313/2000 ROI...........:8%/8% $/H...........:$20 $/Dag........: $101/82 Vinst.........: $404/$2569 VPP...........: 1616/10000 Citera
TWHYESSON Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 Här kommer första stat presentationen för mitt sng spel. Antal: 2405 st Citera
nolfie Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Fina resultat du har där =) är det på stars du hänger eller? Citera
TWHYESSON Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 Så fina är dem inte, men dem tar sig och det är ju huvudsaken.. japp stars is the shit! Citera
TWHYESSON Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 Fredag!!! Har varit uppe sedan 05.00 då jag började jobba 6. Egentligen borde jag nog sova. Skall nämligen försöka trycka in en hel del sngs senare ikväll eftersom fredag och lördag genererar ganska mycket pengar. Borde gå att plussa 2-300 till idag. Sedan får man ju se om man gör det:) Citera
nolfie Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 okej. får se till veckan om jag tar mig orken att anmäla mig jag med. skulle vara bra om man bokförde sina resultat lite bättre då jag är ruggigt dålig på det GL med spelet iaf och så kanske vi ses på stars Citera
punkis Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 hänger nog också på, bara jag tar tag i bokföringen Citera
TWHYESSON Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 Bra! Lika bra att samla allt i en tråd:) Så många att läsa och hålla reda på annars! Citera
Max Cady Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Ännu en rolig db att följa! Lycka till! Citera
TWHYESSON Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 Suck va FUCK! Drog igång ett set, tänkte aja..Inte värre än att jag plus minus nollar.... ÅJO! Backar all dagsvinst ( 120 ) OCH 38 till! Nu blir det till att dra lite nudlar.. I med en MASSA jävla koffein.. o SEDAN är det revansch.. Minst 100 sngs ikväll.. Kanske 200.. NU SKA DE TOMTARNA FÅ! Citera
Skogiss Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 "Rakeback in blue". Har du RB på stars? Citera
Nojjby Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Kanske följer med på det här tåget. Har funderat ett tag på att starta en egen dagbok, men eftersom jag utgått ifrån att ingen kommer att läsa den har det inte blivit så hittills... EDIT: Kan du inte slänga upp grafen profit vs antal också? Citera
TWHYESSON Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 "Rakeback in blue". Har du RB på stars? Alla har ju rakeback i form av vip shoppen. Citera
TWHYESSON Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 Kanske följer med på det här tåget. Har funderat ett tag på att starta en egen dagbok, men eftersom jag utgått ifrån att ingen kommer att läsa den har det inte blivit så hittills... EDIT: Kan du inte slänga upp grafen profit vs antal också? Häng på bara! Men den grafen e jag osäker på var jag finner.. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Dehär var en bra idé! Använder mig inte av TM, men såfort ja har fått arslet ur vagnen och köpt det hakar jag på detta. Kul med alla SnG-are på ett å samma ställe! Citera
TWHYESSON Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 Använd egentligen vad ni vill:) bara man kan presentera stats o resultat för det e kul att kunna följa sådant regelbundet. Citera
punkis Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 spelar jag ikväll förlorar jag nog:mrgreen: Citera
TWHYESSON Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2007 Proffset Daleroxxu hatar mig tror jag. Sitter och kallar mig "fucking donk" osv. Visst tar jag vissa tvivelaktiga syner. Men sitter han och pushar som han gör med exakt precis vad som helst ur vilken jävla pos som helst så får han skylla sig sig själv. Och han tar ju inte smarta syner själv heller med K4... Så han kan faktiskt dra åt helvete. Andra regs tar det för vad det är iaf. Citera
Nojjby Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Men den grafen e jag osäker på var jag finner.. I fönstret där du visar grafen kan du välja en x-axel som är antingen datum eller antal. Det finns två knappar upp i vänster hörn där du gör det. Citera
hajen Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Proffset Daleroxxu hatar mig tror jag. Sitter och kallar mig "fucking donk" osv. Visst tar jag vissa tvivelaktiga syner. Men sitter han och pushar som han gör med exakt precis vad som helst ur vilken jävla pos som helst så får han skylla sig sig själv. Och han tar ju inte smarta syner själv heller med K4... Så han kan faktiskt dra åt helvete. Andra regs tar det för vad det är iaf. jasså han är fortfaran purken i chatten, mött han med några ggr. Citera
TWHYESSON Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2007 Drar upp en graf senare idag.. Backade igår till slut .. 98 dollar. Idag e jag 166 plus än så länge. Har börjat jobba lite på spelet igen för det kändes väldigt lösaggro igår.. Så dåligt kändes det att jag var tvungen köpa in SNg wizard för 100 dollar. Så nu kör jag set om 15-20st och sedan går jag igenom de som det går dåligt i.. men också dem jag lyckas mycket bra i! Citera
Recommended Posts