schenker Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Jag upprepar mig... Vadå, 153 deltagare och 2 paket som ska utdelas...jag gnäller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 inte jag heller vad jag undrar dock är vad åldersgränsen för att få lira turneringen är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 inte jag heller vad jag undrar dock är vad åldersgränsen för att få lira turneringen är? Ingen aning...men om du är för ung så kan jag tänka mig att köpa ditt paket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Tyvärr schenker ;P visade sig vara 18år minimum, blev lite orolig där med mina 19plåtar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 En liten påminnelse till alla er som planerar att vinna en plats till finalbordet i Everest Poker European Cup i Algarve. Det finns inte många chanser kvar att spela om en plats så vänta inte längre utan se till att spela i torsdagens kvalturnering. Everest Poker öppnar registreringen för nästa svenska kval - som är en frirulle – torsdagen den 16 augusti kl. 19:00 GMT – alltså 21:00 svensk tid. Så här gör du för att spela: 1. Logga in på Everest Poker 2. Klicka på ”Schemalagda turneringar” - ”EPEC” - ”EPEC Sweden Sat” 3. Följ instruktionerna för att registrera dig. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 22 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 Ett femte och sista chans att kvalificera sig till Everest Poker European Cup (EPEC) som Sveriges 8:e och sista deltagare genom livekval går av stapeln i Stockholm nästa torsdag, den 30 augusti, kl 19.00. Turneringen är en av Europas största frirullar och således kostar det ingenting att kvala. Finalen spelas den 19-21 oktober på Algarvekusten i Portugal dit totalt 200 spelare kvalificerat sig. För att anmäla dig behöver du ladda ner vår klient och registrera ett konto, därefter sker anmälan till turneringen på http://www.everestpoker.net och någon dag innan turneringen kommer en bekräftelse med mer detaljer. Väl mötta den 30:e! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts