stenarn Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Tänkte höra vilka ongameskin som har reloadbonusar och vilka rates dessa har(obs, inte de från inlägg 1 tack). Citera
Kape Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Hejsan. Jag lirar så lite just nu så jag letar efter en icke tidsbegränsad bonus på Ongame. Alternativt kan jag tänka mig en som betalas ut allt eftersom man tjänar ihop poängen. Jag har ändå tänkt börja lira på Ongame när jag får mer tid för grindande men vill helst ha en utan tidsgräns så att jag kan börja redan nu. Jag testade Hollywood Poker i vintras men fastnade för en annan klient mitt i bonusen och hann inte köra klart den. Det var annars väldigt trevligt/lönsamt för mig med SnG så jag siktar nog på att grinda vidare på det på nästa skin jag testar hos Ongame. Citera
toompa84 Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Finns det någon Ongame sida där man kan spela med små fönster? På Pokerroom kan man köra "miniview" Citera
dlinder Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Hur lång tid tar Towergaming bonusen (5Xsignup) om man spelar $10-$30 HU?? Två veckor. Citera
vetgirig Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Postad 26 November , 2007 Första inlägget är uppdaterat med Pokerrooms (+ skins) flytt till EU och deras erbjudande från forumet + ändrad vilkor för reloadbonus från Bet24. Citera
Cyntax Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Den första juni 2007 flyttar vi vår spellicens till Gibraltar och vinster från PokerRoom.com blir därmed skattefria.Nähä. Var ni har spellicensen är ointressant.Var har företaget som innehar spellicensen sitt huvudkontor? (Där är den avgörande frågan om PR är skattefritt eller inte. Citera
ah_derka Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Är bestpokers aktiveringsbonusar något att ha, jämfört med att hora nätverket runt..? Lirar NL50(/100) Citera
kraclob Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Är bestpokers aktiveringsbonusar något att ha, jämfört med att hora nätverket runt..? Lirar NL50(/100) Tower, RK och några fler har 7x. Best 9x upp till dig om andra saker väger in för att välja best. Citera
olleri Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Tja! Vetgirig du skriver att betsson nyligen har flyttat till Malta, du vet inte exakt datum när det ska ha ägt rum? Citera
vetgirig Postad 2 December , 2007 Författare Rapport Postad 2 December , 2007 Tja! Vetgirig du skriver att betsson nyligen har flyttat till Malta, du vet inte exakt datum när det ska ha ägt rum? Nej vet inte det - jag vet att augusti ändrade pokerroom sin ToS till att peka på Malta i stället för Costa Rica. Citera
olleri Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Nej vet inte det - jag vet att augusti ändrade pokerroom sin ToS till att peka på Malta i stället för Costa Rica. Okej tack för det svar du kunde ge:-) Citera
Alow Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 Tar frågan här. Är pokerloco skattefritt eller ej? Står nu att de ligger på Malta, vilket innebär att dom är skattefri? Citera
Agent Cooper Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 Tar frågan här. Är pokerloco skattefritt eller ej?Står nu att de ligger på Malta, vilket innebär att dom är skattefri? Jag citerar Pokerlocos Terms&Conditions: Det här avtalet ("Avtal") är en juridisk överenskommelse mellan dig ("Spelare") och Pocket Rockets S.A ("Pocket Rockets" eller "PokerLoco"). Alltså sluter man som spelare fortfarande avtal med ett bolag registrerat i Costa Rica, och därför är vinsterna inte skattefria. Citera
Recommended Posts