kidane Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Fick den här frågan av support supervisor: Adriana: Do you know if your bank has any intermediary bank? Hon utveckla.. ..like if your bank gets the money in another bank before it goes to yours. Har SWEDbank något mellanstop vid uttag från utländska pokersajter? Antar att vissa banker funkar som så att de låter pengarna drivas igenom en annan bank som sköter internationella överföringar innan befintlig bank får pengarna. Skev process...men gäller detta SWEDbank? .kidane Citera
Brumpa Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 Fick den här frågan av support supervisor: Adriana: Do you know if your bank has any intermediary bank? Hon utveckla.. ..like if your bank gets the money in another bank before it goes to yours. Har SWEDbank något mellanstop vid uttag från utländska pokersajter? Antar att vissa banker funkar som så att de låter pengarna drivas igenom en annan bank som sköter internationella överföringar innan befintlig bank får pengarna. Skev process...men gäller detta SWEDbank? .kidane Känns konstigt om Swedbank skulle ha det som så här då de, så vitt jag vet, är en internationell bank. (därför de bytte namn, de heter swedbank i alla andra länder)... Men jag kan ev ha fått en liten skev uppfattning... men tror inte det.. Citera
eurythmech Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 Eventuellt vet deras telefonsupport mer om det här än ett forum om poker gör. Citera
jezaja Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 92% säker på att svaret är nej, tag ut från de flesta pokersidor och överfört pengar en hel del till mitt konto från utlandet och aldrig använt det fältet. Citera
kidane Postad 30 April , 2007 Författare Rapport Postad 30 April , 2007 Brumpa: Tänkte i samma banor. Skickade iväg ett mail iallafall. eurythmech: Utomlands nu jezaja: Instämmer, sannolikheten e liten Tack för all respons! .kidane Citera
eurythmech Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 +46 771 97 75 12 om du behöver kontakta Swedbank från utlandet i något annat ärende. Citera
Recommended Posts