Fjonkan Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Hej , vet inte om det är rätt del av forumet, men men , jag undrar hur lång tid det tar att casha ut från party med neteller ? Mvh//fiilip Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emil_c Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 24h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 okej , det var synd, ville ju lira ikväll på en ny sajt . det finns inget sätt att få det att gå fort ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
O Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Denna fråga borde du skrivit i partypoker-forat. Men som svar på din fråga. Det brukar för mig ta ett par timmar att föra över till neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stinkbock Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 2-3h för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 ok så det tar inte 24 h som det står, men men spelar nog ingen roll var tvungen att verifiera och maila in mitt pass, nån som ver hur lkång tid det tar att få kontot verifierat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts