MR_Jimmy Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 När jag kom hem idag hade min syster suttit vid datorn... där låg 3 flikar uppe -som ville att man skulle ladda hem ett program som hette drivecleaner. Sökte på och fick upp att det va nån form av spionprogram. Verkade dock inte som att det va nerladdad. Hon sa dessutom att hon inte varit inne på nån sådan sida. Har sökt igenom datorn med ad-aware men vårat virusprogram är inte up to date då uppdateringens funktionen inte fungerar. Behöver man vara orolig? Vad är effektivast för program att köpa så man är tryggare? Har router, f secure (som alltså inte kan uppdatera men dock söka igenom datorn efter "äldre" virus mm) Tacksam för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 När jag kom hem idag hade min syster suttit vid datorn... där låg 3 flikar uppe -som ville att man skulle ladda hem ett program som hette drivecleaner. Sökte på och fick upp att det va nån form av spionprogram. Verkade dock inte som att det va nerladdad. Hon sa dessutom att hon inte varit inne på nån sådan sida. Har sökt igenom datorn med ad-aware men vårat virusprogram är inte up to date då uppdateringens funktionen inte fungerar. Behöver man vara orolig? Vad är effektivast för program att köpa så man är tryggare? Har router, f secure (som alltså inte kan uppdatera men dock söka igenom datorn efter "äldre" virus mm) Tacksam för hjälp! http://pokerforum.nu/forum/showpost.php?p=648374&postcount=26 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts