avdsherzad Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Hej har fixat en frirulle hos Bestpoker, tänkte om några ville lira? skriv erat bestpoker nick i listan 1. pokerboy___ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Är prispoolen 500 i braggingrights eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kriillee Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Tjena , x kriffo heter jag, när kommer denna spelas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
avdsherzad Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 Det beror på hur mkt som lirar, kriffo skriv in dig i listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kriillee Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Hej har fixat en frirulle hos Bestpoker, tänkte om några ville lira? skriv erat bestpoker nick i listan 1. pokerboy___ 2. X Kriffo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blomm123 Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 1. pokerboy___ 2. x kriffo 3. blomm1234 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kriillee Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 vad kommer prizepoolen vara och hur många spelare krävs och vilken tid och dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
avdsherzad Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 Prizepool kmr inte vara VÄRST mkt för detta är en lite turning test, om ja nu ska få lira mera där, så om det behövs många det behöver du inte oroa dig för ja har allt info om sånt.. Anmäl er-- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ogmac9 Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 jag vill gärna vara med mitt nick är ogmac9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ogmac9 Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 1. pokerboy___ 2. x kriffo 3. blomm1234 4. ogmac9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViLLeH Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 ViLLeH88 kan du skriva upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViLLeH Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 varför inte bara lägga upp turneringen och låta vi anmäla oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 1. pokerboy___ 2. x kriffo 3. blomm1234 4. ogmac9 5. pewewonder x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 varför inte bara lägga upp turneringen och låta vi anmäla oss? För att han vill PMa er sina affekoder och liknande? OT får gärna förklara upplägget, om det är något liknande min misstanke så tar vi bort tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
avdsherzad Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 nej nej inte alls så.. Deras agent sa till mig, sicka en lista på alla som ska va med så beställer jag turningen efter det -,-'.. Ville bara vara shyyst och låta er lira .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mephites Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 handlar det om 0.5 dollar per spelare eller pratar vi om 5? När är planen att den ska köras? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lodnert Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Jag kan då tänka mig vara med! Om det är seriöst så! 1. pokerboy___ 2. x kriffo 3. blomm1234 4. ogmac9 5. pewewonder x 6. lodnert2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Orkar_Inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
avdsherzad Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 Han sa runt 200-350$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mephites Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Han sa runt 200-350$ Okej, säg när, var och hur så why not Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Hej har fixat en frirulle hos Bestpoker, tänkte om några ville lira? skriv erat bestpoker nick i listan 1. pokerboy___ Hej allihopa! Jag förstår inte riktigt varför avdsherzad går ut med denna info då vi inte har spikat något konkret ännu och därav ligger inte turneringen ute heller. MVH BestPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
avdsherzad Postad 2 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 skriv eran bestpoker nick så får ni biljetter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gurrre Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 mz-grejen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axlsson Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 jaha, har ni spikat något konkret nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 jaha, har ni spikat något konkret nu? Hej Axlsson! Nej det har vi inte! Jag har inte hört av honom på ett bra tag. MVH BestPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts