benemerson Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 klicka och förstora.  other bands play - manowar kill Citera
TotalFarsa Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Det enda som saknas i den dÀr bilden Àr lÀderkillen i mustach sÄ hade vi haft Ànnu ett YMCA. Citera
Djens Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Ni vet det gÄr o smyga in trojaner, scripts etc i bilder va? Citera
benemerson Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Postad 28 April , 2007 Ni vet det gÄr o smyga in trojaner, scripts etc i bilder va?  jag tror att bandet skulle kÀnna sig hedrade av att bli kallade "trojaner". Citera
TotalFarsa Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Ni vet det gÄr o smyga in trojaner, scripts etc i bilder va?Attans, det har du rÀtt i. Dags och köra en systemcheck. Har inte en spÀnn pÄ varken klient eller neteller sÄ varsÄgoda liksom Citera
Houser Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Vad Àr poÀngen med den hÀr posten, sÄvida det inte rÄkar vara att sprida nÄgot virus? Citera
benemerson Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Postad 28 April , 2007 Vad Àr poÀngen med den hÀr posten, sÄvida det inte rÄkar vara att sprida nÄgot virus?  ifall du kan se pÄ bilden utan att ÄtminstÄnde le en smula, sÄ lider jag med dig. sen Àr kanske anledningen att fÄ betraktaren att le lite, inte anledning nog att posta en trÄd under "off topic". i sÄ fall ber jag om ursÀkt. Citera
Houser Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 ifall du kan se pÄ bilden utan att ÄtminstÄnde le en smula, sÄ lider jag med dig.sen Àr kanske anledningen att fÄ betraktaren att le lite, inte anledning nog att posta en trÄd under "off topic". i sÄ fall ber jag om ursÀkt.  Man har ju sett en och annan mustasch, och det finns mer Àn gott om gamla rock'n'roll pastischer för att en sÄdan hÀr bild ens ska fÄ en att rycka pÄ ögonbrynen. Citera
Recommended Posts