benemerson Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 klicka och förstora. other bands play - manowar kill Citera
TotalFarsa Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Det enda som saknas i den där bilden är läderkillen i mustach så hade vi haft ännu ett YMCA. Citera
Djens Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Ni vet det går o smyga in trojaner, scripts etc i bilder va? Citera
benemerson Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Postad 28 April , 2007 Ni vet det går o smyga in trojaner, scripts etc i bilder va? jag tror att bandet skulle känna sig hedrade av att bli kallade "trojaner". Citera
TotalFarsa Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Ni vet det går o smyga in trojaner, scripts etc i bilder va?Attans, det har du rätt i. Dags och köra en systemcheck. Har inte en spänn på varken klient eller neteller så varsågoda liksom Citera
Houser Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Vad är poängen med den här posten, såvida det inte råkar vara att sprida något virus? Citera
benemerson Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Postad 28 April , 2007 Vad är poängen med den här posten, såvida det inte råkar vara att sprida något virus? ifall du kan se på bilden utan att åtminstånde le en smula, så lider jag med dig. sen är kanske anledningen att få betraktaren att le lite, inte anledning nog att posta en tråd under "off topic". i så fall ber jag om ursäkt. Citera
Houser Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 ifall du kan se på bilden utan att åtminstånde le en smula, så lider jag med dig.sen är kanske anledningen att få betraktaren att le lite, inte anledning nog att posta en tråd under "off topic". i så fall ber jag om ursäkt. Man har ju sett en och annan mustasch, och det finns mer än gott om gamla rock'n'roll pastischer för att en sådan här bild ens ska få en att rycka på ögonbrynen. Citera
Recommended Posts