Gå till innehåll

Kraclobs Dagbok, Life goes on.


kraclob

Recommended Posts

  • Svars 921
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

TACKAR!

 

Inte hunnit lira en turre idag :( kom precis hem från studentskiva. Blivit tok wuss på sånt också nu när man har jobb var längesen man drog från krogen innan 12 :(

 

Har gjort mitt första impulsköp sen vinsten iaf blev en webbkamera för 1200kr inte hunnit dra igång den än men sen blir det gratis liveshows för de som är intresserade :D

 

ska gå och lägga mig nu blir ännu ett quantum leap avsnitt till sömnen. Ja serien är sjukt gammal och inte särskilt bra men då somnar man effektivare också.

 

Kankse glömt att nämna att jag är en sjukt tv-serie geek ser det mesta som sänds i USA nu. Bäst just nu är The Black Donnelys, men om nån har några tips på bra tv-serier är det bara att droppa en rad.

 

God Natt Gott Folk.

 

Total BR:4000 + 4600 + 1949= 10549$

Då är ett uttag på 21k kr gjort också. Life is good.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får gärna säga några bra serier :D.. men undrar om du har sett Dexter :)

Jo sett dexter, tycker inte den är så fantastiskt bra som alla andra gör. Antar att det är så sjuk story som gör att man tycker den är bra.

 

Finns så galet mycket tv-serier som är bra men några kvalitetstips är:

 

Skins: galet bra serie om några ungdomar i brighton.

 

The dresden: files ganska skum serie om en trollkarl som jobbar som privatdeckare. första avsnitten är lite tröga men sen blir det riktigt bra

 

The lost room: miniserie om ett mysteriskt rum. Får inte missas!

 

Spooks: bästa agentserien som finns.

 

Dem där är bra och börja med om man vill se riktigt bra tv-serier.Finns många andra bra men de där är dem som inte så jättemånga känner till.

 

Om någon vet var man kan få tag i Mr & Mrs Smith serien från 96 med Maria Bello och Scott Bakula på DVD för innerligt tacksam. Serien lades ner innan den blev färdig gjord men vet att det finns vissa siter som har hembrända DVDs på nerlagda Tv-Serier dock inte hittat denna än:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heroes!!! Bästa serien nu!

jo heroes är bra men nu nämde jag serier som inte varje person har sätt. Fattar inte hur alla på pf kan ha samma smak på tv-serier alla totalt avgudar Heroes och Dexter :roll:

 

De jag nämnde är riktigt bra men som inte alla känner till kan droppa OC, one tree hill, boston legal och sånt men känns inte som nån kommer reagera på det.

 

Här kommer FT videon från betfair som jag lovade.

http://files-upload.com/241586/FTbetfair.avi.html

 

Mest intresserad av kommentarer på ATs synen mot pushen och A4s pushen tre handat.Sista handen kan diskuteras men inte all inen på turnen då det är en misclick. Spy gärna galla över flopchecken men jag tyckte/tycker inte det är så horribelt spel. Så kommentera på!

 

Funderar på att spela in en ongame 54 turbo video ikväll dock är jag tveksam om jag lägger ut den här rakt av känns som det är galet många 54 grinders här , ska bolla den med skanke först sen kanske den blir utlagd här.

 

Juste ledsen för att det inte är något kommentar ljud till finalbordet, var inte direkt planerad filmning

 

ENJOY!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I am there....

Färdig inspelat nu blev mycklet flum som inte rör pokern och ett abrupt slut på filmen då min hdd fick slut på uttrymme. Konvertar om den sen slänger jag upp den så får ni se den som det är ett helt värdelöst tidsfördriv, men som med hjälp av era kommentarer kan bli lite värt i SNG teori.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lungt hela filen blev korrupt för att jag inte hade tillräckligt med uttrymme ska göra om projektet senare ikväll.

 

haha skynda, s¨sanrt som möjligt, kommer nog itne komma in ikväll har gett upp, ska slänga iväg ett mail om jag inte kommer in imorrn o fråga vad som händer. Men däremot är jag väldigt sugen att se filmen: så skynda haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha skynda, s¨sanrt som möjligt, kommer nog itne komma in ikväll har gett upp, ska slänga iväg ett mail om jag inte kommer in imorrn o fråga vad som händer. Men däremot är jag väldigt sugen att se filmen: så skynda haha

Sista borden avslutades precis. nu blir det mat paus på 30-45min sen ska den spelas in på en tim kanske så borde vara uppe runt midnatt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...