kraclob Postad 28 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2007 Spela gärna in en ny film också om du har tid , ta gärna med från början, gillar och se om andra är lika äckeltighta som mig tidigt. Jo, fixar det. Spelar faktiskt helt ok poker nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petan15 Postad 28 November , 2007 Rapport Share Postad 28 November , 2007 Tja dude. CG Hemma hos Rana imorgon...är du sugen???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2007 Its a deal, vi fixar det andra på lördag via PM eller nåt, lycka till! Grattis. Pma ditt ft nick så styr jag över cashen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2007 Gått riktigt segt senaste tiden och har efter jävligt dålig MM gulat en rulle på ongame (2500$) och haft endel på lite strö siter som försvunnit snabbt. Ska nu komma tillbaka till renodlad SNG grind på ongame. Erbjuder samma bet even money på att jag ska klara 500 games söndag till lördag veckan som kommer. Ska också försöka fixa ihopp en film. Blir ett projekt för söndag eller måndag. Just nu är ongame rullen på 2k $. Ligger lite pyrt till alltså Ska lira in mina RK bonusar sen gå tillbaka till loco. målet är att till den 20 december på ENDAST extrem snggrind få upp en rulle igen. Målet är 15k den 20 december. Måste hitta mer fokus och ska börja bokföra bättre. Måste fan skärpa mig tiltat bort för mycket cash på senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Kvitt eller dubbelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2007 Kvitt eller dubbelt? Deal. Återkommer imorgon med hur många sharken ska stå på nästa lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Tänk på at det är slö uppdatering på ongame..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2007 Tänk på at det är slö uppdatering på ongame..... Jo. Blir inte riktigt klok på Shark och ongame. För några veckor sen uppdaterades det med 3 tim fördröjning ungefär nu är det upp till ett dygn efter som det uppdateras. Hur har det gått idag? Fortsatt och klonka skotten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2007 Imponerande att inte fler hugger på bettet. Missa denna vecka med typ 220 st Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Hur har det gått idag? Fortsatt och klonka skotten? Nja inte skotten men i övrigt har det gått riktigt fint 20 inköp plus typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2007 Nja inte skotten men i övrigt har det gått riktigt fint 20 inköp plus typ.... Var inne och lekt lite lowstakes nu innan utgång. En polare ville se hur det såg ut när jag grinda så gick ner på 10-20 och överdrev lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2007 :h: :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2007 Bra och anus från dagens ute kväll: Bra: Personalen på mcdonalds är hjälpsam. motsatsen till max förkrök i allmänhet ät jävligt nice. Botkyrka taxi frågar om leg vid kort betalning. (inte många taxi chaffisar som gör det) Anus: För få ställen har öppet till 5 Blev utslängd från max av två biffiga vakter. Orsak: Hade en mcdonaldspåse med mig in på max. Polarens polare var inte stabil. Ett jävla helvete att hitta taxi vid norrmalmstorg kl 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 3 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2007 2,613 games på me2 kontot nu. Alltså gäller 3113 games som mål på sidebetet. Ganska bra dag idag spelmässigt. Klonkade en rounders på prima 3k $ och ligger runt 1k upp på ongame. Gick halv långt i några söndags turrar men cashade inte i nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Det är uppfattat, game on. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 3 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2007 Fan börjar inse att 100 per dag är jävligt mycket Borde dock klara det idag, men sen 5 dagar i rad blir jävligt tufft. Denna handen var lite roligt. Även om synen är given så är det stor humor att jag är favorit pre med min 5 hög Seat 3: JEANS90 ($1,795 in chips) Seat 5: Formann1987 ($1,580 in chips) Seat 7: Zandinga ($3,040 in chips) Seat 8: roosi72 ($6,910 in chips) Seat 9: Me2FailNoWay ($1,675 in chips) ANTES/BLINDS roosi72 posts blind ($300), Me2FailNoWay posts blind ($600). PRE-FLOP JEANS90 folds, Formann1987 bets $1,580 and is all-in, Zandinga folds, roosi72 bets $2,260, Me2FailNoWay calls $1,075 and is all-in. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN roosi72 shows [ , ] Me2FailNoWay shows [ , ] Formann1987 shows [ , ] roosi72 wins $885, Me2FailNoWay wins $190, Me2FailNoWay wins $4,740. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 4 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2007 Tror jag klarade idag iaf. Games på 2695 nu. Borde komma in några fler om några tim. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 4 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2007 Sicko klarade det med god marginal. 2,741 games nu. Lirade 128 sngs igår alltså. Fan imponerad av mig själv. Blir lite små grind nu, sen ska man iväg och lira badminton. Siktar på lika högt idag, om jag når 130 idag också har jag god marginal för att klara skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 4 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2007 gårdagens pokerrooms high sng leaderboard: 1. Zandinga 9537p 2. Me2FailNoWay 9167p 3. Knubbpopare 6744p Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petan15 Postad 5 December , 2007 Rapport Share Postad 5 December , 2007 HAHA! Du spelar galet mycket, tänk om du hade varit lika bra på poker som badminton....Ja då hade du gulat för länge sedan Du borde ju kunna leva väl på bonusen nu när du spelar så mycket. Jag har kommit fram till en önskelista över saker du måste köpa åt dig själv: 1. Diskmaskin 2. Dammsugare 3. Ny Tv. Större än micron du har. 4. Träningsoutfit med tillbehör 5. Damsugare för ensamma stunder Hör av dig när du vill på stan och införskaffa ett par skor och ett racket till nästa rafflande omgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 5 December , 2007 Rapport Share Postad 5 December , 2007 Kraclob vad har du för skärm? upplös. osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 5 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2007 Kraclob vad har du för skärm? upplös. osv Sammma som consp och heltok. En Apple 30 tums. Sjukt nöjd med den. Ett tag hade jag en 20 tums samsung som extraskärm också men har gett bort den nu när jag använde den för lite. Edit: upplösning var det ja 2560x1600. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 5 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2007 Kollade min shark nu. Wow, trodde inte jag fick in så många igår. Uppe i 2,849 games. Ser bra ut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 5 December , 2007 Rapport Share Postad 5 December , 2007 Jag har en samsung 24tum tror den heter syncmaster eller nått sånt, men fan jag kan inte ha så många bord utan overlap. 6bord är max vad jag kan köra utan overlap :////////// *avis* kan dock köra mini view men fan det orkar jag inte, hänger inte med bra då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts