Gå till innehåll

Kraclobs Dagbok, Life goes on.


kraclob

Recommended Posts

Aj, satan va denna gjorde ont.. Fiskigt att gå all in turn utan redraws? Betar 1/3 pott för att hålla just potten nere om färg skulle komma på riv sen när jag får RR slinter det och jag pushar istället...Fuck...

 

 

Seat 2: Molotov44 ($224 in chips)

Seat 3: GAMBLE4GLORY ($3,058.50 in chips)

Seat 8: bisbiki78 ($127 in chips)

Seat 9: tornia535 ($2,167 in chips)

Seat 10: I_Pee_on_u ($2,441.90 in chips)

ANTES/BLINDS

bisbiki78 posts blind ($5), tornia535 posts blind ($5).

 

PRE-FLOP

I_Pee_on_u calls $5, Molotov44 folds, GAMBLE4GLORY calls $5, bisbiki78 checks, tornia535 bets $20, I_Pee_on_u calls $20, GAMBLE4GLORY calls $20, bisbiki78 calls $20.

 

FLOP [board cards: 2 of Spades,9 of Diamonds,Queen of Clubs ]

bisbiki78 checks, tornia535 bets $100, I_Pee_on_u folds, GAMBLE4GLORY calls $100, bisbiki78 folds.

 

TURN [board cards: 2 of Spades,9 of Diamonds,Queen of Clubs,8 of Diamonds ]

tornia535 checks, GAMBLE4GLORY bets $100, tornia535 bets $600, GAMBLE4GLORY bets $2,000, tornia535 calls $1,442 and is all-in.

 

RIVER [board cards: 2 of Spades,9 of Diamonds,Queen of Clubs,8 of Diamonds,Jack of Diamonds ]

 

 

SHOWDOWN

GAMBLE4GLORY shows [ 9 of Clubs,4 of Spades,TC,Jack of Clubs ]

tornia535 shows [ TS,King of Hearts,Ace of Clubs,Jack of Hearts ]

GAMBLE4GLORY wins $58, tornia535 wins $4,381.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 921
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tja! HAHA vilka jävla tomthänder du hade i Omaha. Men vad nice att det rullar med cg när sng går trögt. Satt och smygkollade lite igår efter jag tiltat bort ytterligare $300, rullen nu på 1,1k fy fan vad det går :lol:

Jag har tagit ett beslutet att ta en pause på några dagar för att vänta ut motriggen. Känns som jag blir utdragen i varje hand.

Har inte med mig lappen. Blir inge grind ikväll, ska hem och sova.

Lycka till vi får ta grinden nästa vecka när du cg omaha proffs.:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja! HAHA vilka jävla tomthänder du hade i Omaha. Men vad nice att det rullar med cg när sng går trögt. Satt och smygkollade lite igår efter jag tiltat bort ytterligare $300, rullen nu på 1,1k fy fan vad det går :lol:

Jag har tagit ett beslutet att ta en pause på några dagar för att vänta ut motriggen. Känns som jag blir utdragen i varje hand.

Har inte med mig lappen. Blir inge grind ikväll, ska hem och sova.

Lycka till vi får ta grinden nästa vecka när du cg omaha proffs.:mrgreen:

 

:) Ligger back totalt på omahan nu. Tiltade endel efter sista. Nu måste Sngs börja snurra på.. Är inte så välrullad längre..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAAAA doomswitchen börjar släppa. Vann precis en 43 pers 108$ TURBO 1720$ fick man för besväret.

 

Roligast var dock detta:

(11:49:14) Matte: deal på 100$ turbon? är ju bara 40 spelare

(11:50:02) Kraclob: nej ingen deal.

(12:10:56) Kraclob: Woah jag reklonka en flip

(12:11:05) Kraclob: sicko.

(12:11:41) Matte: du kommer vinna hela

(12:16:31) Matte: otippat första vi spelar ihop utan deal... undra hur många gånger ja sagt de

(12:17:03) Matte: minnst 5-6 gånger

 

Background storyun är att vi lirat ett 20 tal turrar ihopp med dela jaghar itm:at i 1 av dem. Han har vunnit nån och kommit bra i andra. Detta var som sagt första gången vi lirar samma turre utan deal. Skönt klonk recept :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är petting från ryssland? Trodde han var från sverige. Hur som helst är jag skeptisk till att han är mer än kanske marginellt plussande... men dumsyner på bubblan kan ju alla göra :) (antar att det är det som det var frågan om)

 

Just fan så kanske det var. LUCKYMORON = Enade = Petting om jag kommer ihåg rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om det är av någon tröst/boost så har x-insomnia-x lidit av en lite värre downsving nu på senaste. Grafen ser inte lika downsvingad ut fast summorna är lite större, runt 12,5 k. Han befinner sig nu i samma punkt som han var på innan hans 1,8k senast spelade sngs. GL

 

Tröst vettefan. Bara tecken på att det kan hålla på hur länge som helst. Sjukaste är att det är bara på bubblan det spricker kommer fan alltid fyrhandat med 3k stack så kan man inte vinna en flip där.

 

Finns ganska sick grafer för de som lirar turbo. SUSTA1NABLE, elle moe, GAMBLE4GLORY;) och namsaraevich. Sicko.

 

Nu ska man iväg på bio hoppas jag hinner hem tills BD.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tröst vettefan. Bara tecken på att det kan hålla på hur länge som helst. Sjukaste är att det är bara på bubblan det spricker kommer fan alltid fyrhandat med 3k stack så kan man inte vinna en flip där.

 

Finns ganska sick grafer för de som lirar turbo. SUSTA1NABLE, elle moe, GAMBLE4GLORY;) och namsaraevich. Sicko.

 

Nu ska man iväg på bio hoppas jag hinner hem tills BD.

 

aj då inte motsatta effekten, det var menat att effekten skulle bli: ifall en sådan bra spelare kan ha en sådan swing så behöver jag inte oroa mig för swingen, typ:roll:

 

japp helt sjuka grafer, susta1nable är pro dessutom. det känns som om fr turbo har större swings än sh turbo, kan det vara så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol tänkte klonka BD men tydligen inte...

 

Seat 1: Firework ($2,360 in chips)

Seat 2: GAMBLE4GLORY ($2,310 in chips)

Seat 3: E.D woopass ($2,350 in chips)

Seat 4: ShedsUp ($3,075 in chips)

Seat 5: Goldenboys8 ($3,581 in chips)

Seat 6: thesegoto_11 ($2,370 in chips)

Seat 7: Raccabacka ($2,311 in chips)

Seat 8: IHJ1 ($2,830 in chips)

Seat 9: xGlenx11 ($1,423 in chips)

Seat 10: PlamenSV ($2,390 in chips)

ANTES/BLINDS

Firework posts blind ($10), GAMBLE4GLORY posts blind ($20).

 

PRE-FLOP

E.D woopass folds, ShedsUp folds, Goldenboys8 calls $20, thesegoto_11 folds, Raccabacka bets $100, IHJ1 folds, xGlenx11 folds, PlamenSV folds, Firework folds, GAMBLE4GLORY calls $80, Goldenboys8 calls $80.

 

FLOP [board cards: King of Spades,6 of Spades,Jack of Hearts ]

GAMBLE4GLORY checks, Goldenboys8 checks, Raccabacka checks.

 

TURN [board cards: King of Spades,6 of Spades,Jack of Hearts,7 of Clubs ]

GAMBLE4GLORY bets $300, Goldenboys8 folds, Raccabacka calls $300.

 

RIVER [board cards: King of Spades,6 of Spades,Jack of Hearts,7 of Clubs,Queen of Clubs ]

GAMBLE4GLORY checks, Raccabacka bets $499, GAMBLE4GLORY bets $1,910 and is all-in, Raccabacka calls $1,411.

 

SHOWDOWN

GAMBLE4GLORY shows [ 7 of Spades,7 of Diamonds ]

Raccabacka shows [ TH,Ace of Diamonds ]

Raccabacka wins $4,730.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja! Minus några procent till SK kanske ;) WP, nu ska det rulla på!

 

Man skulle juh kunna tro det men icke :)

 

(21:15:11) Kraclob: vill du sprida nå % i mansion?

(21:15:39) krippa: faktiskt inte :D

(21:15:48) krippa: e ju trist sådär u know

(21:16:09) Kraclob: hehe, tänkte att jag skulle försöka iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har ju hyggligt flyt med dina byten ;) Grattis!

 

Jo mycket taktik ligger bakom dem. Hora till mig så mycket % som möjligt för att sen när ingen vågar byta med en klonka lite. Kommer gå tillbaka till att hora % och leva av andra snart igen en till klonk så folk tror på mig borde räcka ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo mycket taktik ligger bakom dem. Hora till mig så mycket % som möjligt för att sen när ingen vågar byta med en klonka lite. Kommer gå tillbaka till att hora % och leva av andra snart igen en till klonk så folk tror på mig borde räcka ;)

 

Exakt! Då kan du bara luta dig tillbax och njuta! :-P

Hoppas du tänkt ut en lika smart taktik tills lördag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...