kraclob Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2007 Absurd kväll, drog till klubb fit träffade mycket kännt och okännt. Njursparven drog tag i en i baren "Är det du som är Kraclob?" Grymmt kul slutade att men stog på nån sen där. Drog vid stängning då alla polare dragit skulle träffa en vid medis. hittade några rimmande fulla studenter och blev att man hamna i en lägenhet i skrapan srickandes baginbox vaknade nu och är fortfarande full ska vara på olearys om 20 min. blir tight ska hinna med att äta på Max innan det också hinner inte skriva mer nu. Good Day to you all. :h: :h: :h: Ps. Kul att träffas Njuris. Var jim med igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 29 September , 2007 Rapport Share Postad 29 September , 2007 Hahahha det var en riktig höjdarkväll måste jag säga, tyckte att jag kände igen det där skägget. Grymt skön klubb det där. Nä jimpan var inte med igår, han är färsking. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2007 Kom hem från o'learys nnu men blir inte många minuter hemma tänkte dra till sviten nu hoppas hinna till deras månadsfinal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2007 Gick dåligt på sviten kom 8:a utav 16. Bluffarna funkade ganska bra men fick inge värde ur mina solida händer och var ganska kortdöd. Blev utbluffad i två händer också där jag hade mediokra par. Inte riktigt på topp helt enkelt. Blir lite MTT grind idag lyckades kvala in till WCOOP Main hoppas på att kunna byta lite % med Njursparven så man för lite förväntat EV iaf Annars blir det BD och kanske mansion inte fått tag i ryssmafian än så blir nog inga deals i BD och mansion. Fortfarande inte klar med bonusen på RK har gått sjukt segt på 100$ turbo har 7-8 OOTM just nu Annars har man varit och kollat på lägenhet som jag är helt såld på. Blir att klonka WCOOP så man kan betala av den. Ska iväg snart och ladda energidryck inför WCOOP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2007 Redan ute ur BD. Seat 1: slikke ($1,900 in chips) Seat 2: u-can-win ($2,705 in chips) Seat 3: _Trygvesen_ ($3,694 in chips) Seat 4: redspeeder ($2,042 in chips) Seat 5: Me2FailNoWay ($2,363 in chips) Seat 6: collector zz ($3,340 in chips) Seat 7: torkolort2 ($2,210 in chips) Seat 8: -Rex Cramer- ($4,381 in chips) Seat 9: SKANDALOUZZ ($3,275 in chips) Seat 10: G_Star_Raw ($2,410 in chips) ANTES/BLINDS G_Star_Raw posts blind ($15), slikke posts blind ($30). PRE-FLOP u-can-win folds, _Trygvesen_ folds, redspeeder bets $90, Me2FailNoWay bets $290, collector zz folds, torkolort2 folds, -Rex Cramer- calls $290, SKANDALOUZZ folds, G_Star_Raw folds, slikke folds, redspeeder folds. FLOP [board cards: ,, ] Me2FailNoWay bets $450, -Rex Cramer- bets $900, Me2FailNoWay bets $1,623 and is all-in, -Rex Cramer- calls $1,173. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Me2FailNoWay shows [ , ] -Rex Cramer- shows [ , ] -Rex Cramer- wins $4,861. Inga cash på neteller eller moneybookers så blir inte så mycket MTT lir idag. Funderar på warmup för jag har lite $$ där man annars ligger nästan hela rullen på ongame. EDIT: om någon är sugen på att stejka än i nån söndags turre är det bara skicka iväg ett PM. Förslagsvis kanske betfair då jag har haft bäst resultat där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2007 Här klagar men på motrigg så gör man veckans kallaste spel och drar ut. Inte riktigt stabil nu. Seat 1: JoDimaggio70 (8650 in chips) Seat 2: Johan 80 (11625 in chips) Seat 3: Fischgerippe (9750 in chips) Seat 4: mrudy68 (9925 in chips) Seat 5: bparis (9925 in chips) is sitting out Seat 6: Kraclob (11500 in chips) Seat 7: thorladen (9925 in chips) Seat 8: canny86 (8500 in chips) Seat 9: villepn (9925 in chips) JoDimaggio70: posts small blind 25 Johan 80: posts big blind 50 *** HOLE CARDS *** Dealt to Kraclob Fischgerippe: folds mrudy68: folds bparis: folds Kraclob: calls 50 thorladen: folds Fischgerippe is sitting out Fischgerippe is connected Fischgerippe has returned canny86: folds villepn: calls 50 JoDimaggio70: calls 25 Johan 80: raises 300 to 350 Kraclob: calls 300 villepn: calls 300 JoDimaggio70: folds *** FLOP *** Johan 80: checks Kraclob: bets 800 villepn: folds Johan 80: raises 1100 to 1900 Kraclob: raises 9250 to 11150 and is all-in Johan 80: calls 9250 *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** Johan 80: shows (a pair of Aces) Kraclob: shows (three of a kind, Sixes) Kraclob collected 23400 from pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Idag ska det så kallade "pro" livet börja men, redan nu känner jag att det här dagen inte kommer gå bra. Började lite snyggt med att vända dagen till grind tid. var uppe till kl 3 och vaknade först utav rums polarens väckarklocka kl 8 och sen att de kört med en jävla motorsåg utan för min lägenhet i två timar sen dess. FFS! tröttnade nu och gått upp. Inser snabbt att mina pengar inte kommit in på neteller än. Hela dagen verkar knas. Blir antagligen sviten ikväll om jag inte fått in cash på neteller tills dess. Målet för veckan är att rullen ska vara på 10k $ tills på torsdag. Grindtiderna siktas på att vara 20- 02. Hoppas första passet kan vara ikväll då jag verkligen behöver komma igång för att kunna spä på hushållskassan lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Nu är grinden igång. Se upp för den nya regularen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Nu är grinden igång. Se upp för den nya regularen! Heja!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Inte blivit så mycket lir.Pluss 300$ än så länge blir 50- 100 grind nu rakt av innan jag fått in stabil rulle på loco kunde bara sätta in 2000$. Lite dålig trafik nu så ska ta tillfället i akt och äta lite sen blir det hardcore grind in på småtimmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Grinden går segt. senaste jag kolla var jag 300$. men känns inte stabilt. Tröttnat lite nu och skottar endel för att få mer poäng. Fått in 2500 poäng hittills men siktar på 4k. kommer sluta direkt när jag når 4k eller om jag gular denna insättning innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Grinden är över nu nådde inte 4k poäng men ganska nära. 3500 poäng och ett spel pluss på 764$. Nöjd med min första dag ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Ja 3500poäng ger ju $500 i bonus oxå så $1264 första dagen på jobbet. 1264*6,46=8165 8165*20=163308 160K sek i månaden, ja då får man vara nöjd ändå. Drygemotherfucker:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Bättre lycka andra dagen. Är ju jobbigt att inte plussa mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Snygg start! Ska bli intressant att följa dina 2k i månaden. Riktigt starkt om du pallar det även nästa månad Tog 2 sökningar på shark för att hitta ditt nya nick Ses på lördag! Då tar vi andra raka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Dålig ROI på femtiorna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Dålig ROI på femtiorna Håller han den behövs inga 2000 games för att nå månadsmålet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Hah, ganska insane. ligger bra till nu i början 104 games första dan är helt ok. Idag har jag lovat att lira lite Livepoker med gammla jobbarkompisar. Siktar ändå på att hinna med 2000 poäng. Fö är det helt sjuk fiskdamm kl 3 på morgonen på 100$. Vrak: Hur hittade du mig genom två shark sökningar? ta det gärna i pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Åkte ut först i tre turrar med medarbetarna. Icke stabilt! Annars har man slö grindat några 100$ medans man kollar på the wire. gått bra 680$ upp men bara 500 poäng har kommit in. Blir kanske absurd grind snart. Känner mig lite trött men en Full Strike borde råda bot på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tonkaa Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Kör bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Nattens grind är över missade mitt poäng mål grovt för att jag knappt lira några 54or bara körde 100$+. Hittade ett fint pluss på 1349$ och insamlade poäng är 2505. Bara 1k poäng kvar på bonusen nu kommer enkelt cleara den imorgon. Måste bestämma mig hur jag ska göra i framtiden också om man ska köra insane grinden på 50+ eller lite lugnare och 100+. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Hitta en intressant hand. Jag anser att detta move är Ev+ i långa loppet då jag inte har något utrymme att stjäla efter blindsen och han kan ha vad som helst. Alltså tar jag chansen på att få en 40% som sämst och få med lite blinds. Seat 1: TheDecano ($4,140 in chips) Seat 2: peacemaker99 ($3,105 in chips) Seat 3: elle moe ($2,510 in chips) Seat 4: KRUTOW80 ($655 in chips) Seat 5: HERO ($1,495 in chips) Seat 7: Namsaraevich ($3,095 in chips) ANTES/BLINDS TheDecano posts blind ($150), peacemaker99 posts blind ($300). PRE-FLOP elle moe folds, KRUTOW80 bets $655 and is all-in, HERO bets $1,495 and is all-in, Namsaraevich folds, TheDecano folds, peacemaker99 folds. FLOP [board cards: 6C,AS,JH ] TURN [board cards: 6C,AS,JH,QC ] RIVER [board cards: 6C,AS,JH,QC,8H ] SHOWDOWN HERO shows [ JD,QD ] KRUTOW80 shows [ 4C,4D ] HERO wins $840, HERO wins $1,760. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Nattens grind är över missade mitt poäng mål grovt för att jag knappt lira några 54or bara körde 100$+. Hittade ett fint pluss på 1349$ och insamlade poäng är 2505. Bara 1k poäng kvar på bonusen nu kommer enkelt cleara den imorgon. Måste bestämma mig hur jag ska göra i framtiden också om man ska köra insane grinden på 50+ eller lite lugnare och 100+. Kör på det som är roligast. Har du inte kul, då har du tråkigt och du ska ju inte spela så du har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Bra start! keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Dagens grind är över. Gått riktigt segt idag. Märkte direkt att det inte stämmde och valde att sluta lira 200$ efter tre stycken. Fick knapt ihopp några poäng bara 1385 men varit ruskigt dålig trafik + att jag inte kom igång förrens 12. Samanställning av "pro" livets 3 första dagar: Dag Prof på spel Poäng Bonus 01-okt 764 3430 - 02-okt 1349 2505 - 03-okt -677 1385 1000 Total Prof: 2436$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts